چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / غفوری:‌ به قرارداد تیام اعتراض نداشتم/ دلیل خط خوردنم از لیست جام‌جهانی را نمی‌دانم
غفوری:‌ به قرارداد تیام اعتراض نداشتم/ دلیل خط خوردنم از لیست جام‌جهانی را نمی‌دانم

غفوری:‌ به قرارداد تیام اعتراض نداشتم/ دلیل خط خوردنم از لیست جام‌جهانی را نمی‌دانم

مدافع و هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید نوسانات ارز و بی‌ارزش شدن ریال باعث شده بازیکنان خارجی قیمت بالایی پیدا کنند.

وریا غفوری

به گزارش کسب و کار نیوز وریا غفوری زننده هر دو گل استقلال مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران درباره مصدومیت حبیب‌زاده پس از گل نخست ذوب آهن روی ضربه‌ای که وی به بازیکن ذوب آهن زد اظهار کرد: دیروز یکی از تلخ‌ترین بازی‌های زندگی‌ام بود. پس از زدن ضربه کرنر توپ به طور ناگهان پشت سر من افتاد و من حبیب‌زاده را ندیدم. زمانی که پای من به صورت رضا برخورد کرد من تازه متوجه شدم که به جای توپ فک بازیکن حریف را مورد ضربه قرار دادم.

وی ادامه داد: من از این قضیه شوکه شدم و نمی‌دانستم چه کار کنم. خدا را شکر مهدی رحمتی آنجا بود و حبیب‌زاده را کمک کرد و کادر پزشکی دو تیم ذوب آهن و استقلال نیز به کمک این بازیکن رسیدند. خدا را شکر این قضیه به خیر گذشت اما من پیگیری کردم و متوجه شدم که او یک ماه و نیم از مستطیل سبز دور خواهد بود. من با چند تن از دوستانم در تیم ذوب آهن از جمله آقای نیک نفس و آقای آذری صحبت کردم. جویای احوال این بازیکن بودم و امیدوارم بتوانم با رضا حبیب‌زاده صحبت کنم تا هم من آرام شوم و بتوانم صحبت کردن او را ببینم.

غفوری درباره وضعیت استقلال و تغییرات مدیریتی در این تیم گفت: استقلال تیمی است که نام بزرگی دارد و سابقه زیادی زیادی دارد. شرایط این تیم خیلی بهتر از این‌ها خواهد شد. تیم ما عملکرد خوبی نداشت و در پنجره نقل و انتقالات زمان زیادی از دست داد. البته اکنون تیم ما بهتر شده و بازیکنان کم کم به تیم اضافه خواهند شد. فکر می‌کنم با گرفتن یک بازیکن دیگر تیم ما کامل‌تر شود و بتوانیم برای قهرمانی در لیگ آسیا آماده شویم.

مدافع استقلال درباره تاثیرگذاری شفر در استقلال و همین طور رفتن بازیکنان از استقلال در پنجره نقل و انتقالات گفت: معمولا در این باره صحبت نمی‌شود و حساسیت بازی‌های جام جهانی باعث شده بود همه توجه‌ها معطوف به این بازی‌ها شود. طبیعی است بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده‌اند نظیر سید مجید حسینی، امید ابراهیمی و وحید امیری پیشنهادات خوبی به آن‌ها خواهد رسید که همین طور شد و آن‌ها نیز انتخاب خود را کردند.

او درباره دلیل خط خوردنش از لیست تیم ملی پیش از جام جهانی گفت: من اگر دلیل این کار را بدانم درباره آن صحبت خواهم کرد. متاسفانه من دلیل آن را نمی‌دانم و فقط می‌توانم بگویم که از نظر فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتم و در بهترین فرم خود بودم اما دعوت نشدم.

وی افزود: این دعوت نشدن بر روحیه و انگیزه من تاثیرگذار بود و باعث شد انگیزه من افزایش پیدا کند تا بهتر بازی کنم و عملکرد بهتری داشته باشم و در جام ملت‌ها به تیم ملی دعوت شوم و به کشورم خدمت کنم. این حق را برای خودم قائل هستم که در تیم ملی حضور داشته باشم و برای ایران بازی کنم.

مدافع استقلال درباره اعتراض بازیکنان این تیم به قرارداد چند صد هزار دلاری بازیکنان خارجی در زمان حضور افتخاری و توفیقی در مدیریت استقلال گفت: فکر می‌کنم فقط تیام بود که قرارداد بالایی داشت. بازیکنان نیز دوست داشتند که او در تیم بماند زیرا بازیکنان ارزشمندی برای استقلال بود. من اعتراض آنچنانی نداشتم ولی خب بستن چنین قراردادهایی در روحیه بقیه تاثیر دارد. هر بازیکنی یک قیمتی دارد اما متاسفانه به دلیل نوسانات ارز و شرایط اقتصادی این اتفاق‌ها افتاده است وگرنه این بازیکنان، بازیکنان خیلی گران‌قیمتی نبودند. پول ما بی‌ارزش می‌شود و این بازیکنان گران می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.