صفحه اصلی / استان ها / کردستان / عزم جدی مجموعه مدیریتی دولت برای توسعه کردستان
عزم جدی مجموعه مدیریتی دولت برای توسعه کردستان

عزم جدی مجموعه مدیریتی دولت برای توسعه کردستان

استاندار کردستان با اشاره به عزم جدی مجموعه مدیریتی دولت برای توسعه کردستان، خواستار توجه ویژه و شتاب‌بخشی به این حرکت جهادی و جهشی شد.

استاندار کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز، بهمن مرادنیا امروز پنج شنبه(۱۱ مرداد) در جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان کردستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات دولت در بخش راە و زیر ساخت‌های حمل و نقل، نشان از عزم جدی دولت برای بهبود راه‌های کردستان است.

وی با اشاره به اینکه عمق عقب ماندگی های کردستان در حوزه زیرساخت ها بسیار زیاد است، افزود: خوشبختانه طی چند سال اخیر عزم جدی در مجموعه مدیریتی دولت برای رفع و کاهش مشکلات در کردستان لحاظ شده است.

استاندار کردستان با اعلام اینکه همگی واقف به وجود مشکلات، وضعیت اعتبارات و شرایط کشور هستیم، گفت: علیرغم این کمبودها خوشبختانه هم اکنون در تمامی محورهای کردستان، پروژه‌های راهسازی فعال است.

وی با بیان اینکه چهار دیدار با وزیر راه و شهرسازی و سفرهای روتین معاونان وزارتخانه به استان نشان از عزم جدی دولت برای تغییر سیمای استان و حرکت در مسیر توسعه است، تصریح کرد: طی چند سال اخیر حرکت جهادی و جهشی برای رفع مشکلات آغاز شده است.

مرادنیا با ذکر اینکه فاصله زیاد کردستان در شاخص‌ها با میانگین کشوری این استان نیازمند توجه خاص و ویژه‌تر است، خاطرنشان کرد: امید است شتاب بیشتری یافته و عنایت ویژه ای به رفع این چالش در کردستان صورت گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.