صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آذری: فک حبیب‌زاده شکسته است
آذری: فک حبیب‌زاده شکسته است

آذری: فک حبیب‌زاده شکسته است

مدیرعامل ذوب‌آهن از مصدومیت مدافع تیمش خبرداد.

سعید آذری

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن پس از تساوی این تیم مقابل استقلال گفت: ذوب‌آهن بازی زیبا و تاکتیکی را به نمایش گذاشت و توانست بازی را کنترل کند. ما با استقلال بازی داشتیم که مربی بین‌المللی داشت. البته دو تیم مستحق پیروزی بودند و بازی جذابی را شاهد بودیم.

وی درباره جایگاه هواداران دو تیم افزود: حق ماست که از جایگاهمان استفاده کنیم و امروز نیز هوادان ذوب‌آهن استقبال خوبی را از این دیدار داشتند و ۸۵ درصد ظرفیت ورزشگاه توسط ذوبی‌ها پر شده بود. ما تابع شورای تامین و مشخص شدن چینش هواداران توسط آن‌ها هستیم و هواداران به چیزی که حقشان بود، رسیدند. نظم و انضباط استادیوم برعهده نیروی انتظامی است و ما حق اظهار نطر در این موارد را نداریم و هر تنشی بین هواداران را یگان ویژه کنترل می‌کند.

آذری درباره مصدومیت حبیب‌زاده گفت: با خبرهایی که از بیمارستان فولادشهر داشتیم، فک بازیکنامان شکسته است اما از کادر پزشکی ذوب‌آهن و استقلال تشکر می‌کنم که به موقع به مصدوم رسیدگی کردند. زبان این بازیکن جلوی تنفسش را گرفته بود و ممکن بود اتفاقات بدتری برای حبیب‌زاده رخ دهد. امیدواریم هر چه زودتر به مسابقات برگردد. این بازیکن به بیمارستان اصفهان منتقل خواهد شد.

مدیرعامل ذوب‌آهن درباره انتقال تبریزی به استقلال گفت: این بازیکنان مثل بچه‌های ما هستند  زیرا از جوانی به ذوب‌آهن آمده‌اند. ما ۵ سال با مرتضی در زمین پیروز شدیم و شکست خوردیم و به سفرهای مختلف رفتیم. قهرمان سوپرجام و جام حذفی شدیم و توانستیم در آسیا بدرخشیم. من به عنوان مدیرباشگاه ناراحتم که یکی از بهترین بازیکنان‌مان از باشگاه رفت اما به عنوان بنگاه اقتصادی وظیفه داریم چرخه بازیکن ساختن را ادامه دهیم و در بازار تابستانی و زمستانی بازیکنانمان را بفروشیم. باید تجارتی را که در ورزش است رعایت کنیم و این راهکار درآمدزایی ذوب‌آهن است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.