صفحه اصلی / سرخط خبرها / کار بهسازی یا احیاء بافت در ۳۰۰ روستا انجام می‎شود
کار بهسازی یا احیاء بافت در ۳۰۰ روستا انجام می‎شود

معاون بنیاد مسکن کشور:

کار بهسازی یا احیاء بافت در ۳۰۰ روستا انجام می‎شود

معاون بنیاد مسکن کشور گفت: کار بهسازی یا احیا بافت در 300 روستا انجام می‎شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مهندس شاملو در حاشیه بازدید از طرح‎های روستایی شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بازدیدی که از پروژه‏‌ها انجام شد کارهای خوبی را بنیاد مسکن در سطح استان و شهرستان آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در سطح استان پروژه‎‏های متعددی در زمینه‏های مختلف در سطح روستاها آغاز شده که در این پروژه‎ها استانداردها و سیاست‎های ابلاغی رعایت شده است.

معاون بنیاد مسکن اضافه کرد: امید می‎رود در ‌چارچوب دفتر مرکزی بنیاد، نهادهای محلی و مجموعه استانداری و فرمانداری کارهای مشترکی را تعریف و زمینه برای اقدامات مشترک فراهم شود.

شاملو با اشاره به آثار تاریخی افزود: یک برنامه کلی در دست اقدام داشته که براساس تفاهم نامه بین ۵ دستگاه از برنامه پنجم جاری شده و هر دستگاه وظیفه‎ای را به عهده گرفته است.

وی بیان کرد: در این برنامه قرار است برای ۳۰۰ روستای هدف گردشگری و یا روستاهای که دارای بافت باارزش هستند کارهای بهسازی و احیاء بافت صورت گیرد.

معاون بنیاد مسکن ادامه داد: این اقدام در کارگروهی ملی آغاز شده است که امسال در ۷۰ روستا تهیه طرح انجام و فعالیت اجرایی در آنها آغاز می‎شود.

همچنین عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: آشنایی مسئولان با ظرفیت‌ها این حسن را دارد که در مواقع تصمیم گیری و تصمیم سازی و تخصیص اعتبار بدانند که شهرستان بروجردی دارای چه ظرفیتی است.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان در روستا باعث دلگرمی مردم می شود و برآن هستیم که مانع مهاجرت روستاییان به شهر شویم.

نماینده مردم بروجرد گفت: تلاش برای آن است که زمان ماندگاری در روستاها افزایش یابد و باعث رشد و تعالی کشور شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزامی نیست

به گزارش کسب و کار نیوز، معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.