صفحه اصلی / اصناف / برندها / مک نابود و ویندوز مایه آبروریزی است! پس یک کروم بوک بخر!
مک نابود و ویندوز مایه آبروریزی است! پس یک کروم بوک بخر!

شعار تبلیغاتی جدید گوگل:

مک نابود و ویندوز مایه آبروریزی است! پس یک کروم بوک بخر!

گوگل یک شعار تبلیغاتی جدید منتشر کرده که از دید بسیاری از افراد توهینی آشکار به کمپانی های رقیب محسوب می شود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که: «مک بد است و ویندوز ننگ! فقط یک کروم بوک بخر!» این شعار تبلیغاتی این روزهای گوگل برای فروش سیستم‌های مجهز به کروم او اس است.

این شعار خودخواهانه است
بسیاری از کارشناسان دنیای فناوری معتقدند گوگل با این شعار به تعداد زیادی از شرکت های رقیب توهین کرده و بسیار خودخواهانه ظاهر شده است. درواقع ظاهرا این شرکت فقط خودش و سیستم‌هایش را قبول دارد.

این روزها قبل از شروع مجدد مدرسه و دانشگاه روی تبلیغات سخت‌افزار و نرم‌افزار کروم به‌شدت تبلیغ کرده و البته علیه رقبا نیز شایعه‌پراکنی می‌کند.

گوگل به شکلی از خود تعریف کرده است که هر لپ‌تاپ دیگری حکم دریای ناامیدی داشته که حتی با یک باد ساده از جا کنده می‌شود.

کنایه به حملات ضدویروسی
در این تبلیغ از حمایت ضدویروسی روی کروم بوک سخن گفته، درحالی‌که گوگل نمی‌داند ویندوز ۱۰ مجهز به ضد ویروس قوی بوده و بسیاری از فایل‌های خطرناک را دفع می‌کند.

از سوی دیگر آپدیت‌های اپل، همچنان این سیستم را امن نگه‌داشته است اما گوگل چشمان خود را به روی این موضوع بسته است.

این روزها پیکسل بوک ۱۵۰۰ دلاری گوگل به‌قدری گران است که دانش آموزان قدرت خرید ندارند و مایکروسافت با عرضه «سرفیس گو» ارزان‌قیمت توجه دانش آموزان و دانشجویان را به خود جلب کرده است.

نگاهی به کروم بوک
هنگامی که کروم بوک رونمایی شد هیچ چیز قابل پیش بینی نبود و مطمئن نبودیم که چگونه این پلتفرم می خواهد نزد کاربران به محبوبیت برسد. کروم بوک ها فوق العاده کم هزینه و برای مصرف روزانه بیش از حد ساده هستند، با این حال موفق شدند در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۶ بهتر از مک بوک های اپل فروش داشته باشند.

سوالی که بیشتر کاربران پیرامون کروم بوک ها دارند این است که آیا چنین پلتفرمی می تواند تمامی نیازهای روزمره را برآورده کند؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است. راضی بودن شما از یک کروم بوک به کاری که از یک لپ تاپ انتظار دارید بستگی دارد.

کار با کروم بوک در عین حال که می تواند لذت بخش باشد، این توانایی را هم دارد که به یکی از ناامید کننده ترین تجربه های شما تبدیل شود و این دقیقاً به نحوه استفاده ی شما از آن بستگی دارد. بنابراین برای آن که ببینید یک کروم بوک مناسب شما است یا خیر باید به نیازهای خود رجوع کنید.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.