صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / شبکه‌های نوآوری آلفرد نوبل منتشر شد

شبکه‌های نوآوری آلفرد نوبل منتشر شد

کتاب شبکه‌های نوآوری آلفرد نوبل تألیف مرتضی موسی‌خانی و دیگران به همت سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین منتشر شد.

 هدف اولیه کتاب شبکه‌های نوآوری آلفرد نوبل، ارائه پیگیری‌های آلفرد نوبل در زمینه تکنولوژی و کسب و کار در دوره‌ای از زندگی اوست. این کتاب علاوه بر نقش او در زندگی شخصی‌اش به بیان شرایط اجتماعی وی و جنبه‌هایی از تاریخ فرهنگی قرن نوزدهم اروپا می‌پردازد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آنا، در عنوان کتاب از لفظ شبکه‌های نوآوری استفاده شده است. در تاریخ اقتصادی کلمه نوآوری برای اشاره به اختراعاتی که کاربرد گسترده‌ای دارند استعمال می‌شد و فعالیت آلفرد نوبل متناسب با این مقوله بود.

نوبل تنها یک مخترع نبود بلکه کارآفرینی بود که بخش اعظمی از تلاش‌هایش به معرفی اختراعاتش در زندگی روزمره تبدیل آن به محصولات سودآور تجاری اختصاص دارد.

این کتاب به پنج فصل تقسیم شده که از نظر زمان وقوع رویدادها به ترتیب نیست. اولین فصل تحت عنوان سن پترزبورگ دوران بچگی آلفرد نوبل را در استکهلم و جوانی او را بازگو می‌کند. این بخش اولین برخورد وی را با مایع منفجره‌ای به نام نیتروگلیسیرین بازگو می‌کند که مبنای اختراعات وی هستند.

فصل‌بعد با عنوان نوآوری‌ها به اختراعات آلفرد نوبل و چگونگی شکل‌گیری آن‌ها از ایده‌ها و تبدیلشان به لوازم کاربردی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فصل بعدی به شبکه‌های کسب و کار آلفرد نوبل مرتبط است و فصل پایانی تحت عنوان وصیت‌نامه به بررسی وصیت‌نامه وی و اعطای جوایز نوبل می‌پردازد.

کتاب شبکه‌های نوآوری آلفرد نوبل تألیف مرتضی موسی‌خانی، مرجانه کیوانی و ابریشم رشیدزاده دوان در ۳۲۱ صفحه با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به تازگی منتشر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.