صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رشد اقتصادی از دل کارآفرینی بیرون می‌آید نه از دل دولتی که پول مردم را خرج می‌کند

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

رشد اقتصادی از دل کارآفرینی بیرون می‌آید نه از دل دولتی که پول مردم را خرج می‌کند

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: رشد اقتصادی از شرایط اقتصادی و روند کنونی بیرون نمی‌آید، رشد اقتصادی از دل کارآفرینی بیرون می‌آید نه از دل دولتی که پول مردم را خرج می‌کند.

نشست صمیمی نخبگان بازگشته به کشور صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور و جمعی از نخبگان و مسئولان بنیاد ملی نخبگان در پژوهشگاه علمی فناوری انرژی صنعتی شریف برگزاری شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، سورنا ستاری در این نشست عنوان کرد: بزرگترین مساله ما تفکرات نفتی است که داریم و همه چیز را با آن ارزیابی می‌کنیم. مثلا می‌خواهیم درس بخوانیم، کار و تحقیق کنیم و اولیت ما برای این کارهای پول است نه محیط.

وی ادامه داد: ما هرگز محیط را نمی‌بینیم و آن را درنظر نمی‌گیریم در صورتی که محیط مناسب از پول مهم‌تر است این محیط اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه ما دست به دست هم دهیم تا این تغییر محیط ایجاد شود و این جز با همکاری شما نخبگان ایجاد نمی‌شود.

او افزود: رشد اقتصادی از شرایط اقتصادی و روند کنونی بیرون نمی‌آید، رشد اقتصادی از دل کارآفرینی بیرون می‌آید نه از دل دولتی که پول مردم را خرج می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.