صفحه اصلی / دسته بندی نشده / رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر رضا قنبـری، دانشیار گروه آموزشی ریاضی کاربردی دانشگاه فردوسی مشهد به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی منصوب شد.

وزیر علوم دکتر  غلامی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر رضا قنبری دانشیار دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد است که دوره کارشناسی ریاضی کاربردی را در دانشگاه فردوسی مشهد و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی کاربردی را در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده است.

وی استاد برگزیده دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۳۹۲ بوده و تاکنون ۴۵ مقاله در مجلات و نشریات و ۲۵ مقاله در مجامع و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی ارائه کرده است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون آموزشی – فرهنگی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، معاون ایجاد و توسعه واحدهای فناورپارک علم و فناوری خراسان از سال ۱۳۹۶ تاکنون و مشاور و مدیرآرندی  شرکت دانش‌بنیان بهپویان از سال ۱۳۹۲ تاکنون اشاره کرد.

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر سید حسن علم الهدایی، رئیس سابق پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی و استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، در مدت‌زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.