صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / نیاز به اعتبار شش میلیاردی
نیاز به اعتبار شش میلیاردی

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نیاز به اعتبار شش میلیاردی

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای پنج طرح تحقیقاتی و اجرایی در جهاد دانشگاهی استان به حدود شش میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جهاد دانشگاهی

دکتر محمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طرح‌های “مرکز پزشکی”، “مرکز دست‌بافته‌های داری”، ” مرکز گیاهان دارویی”، “مرکز تحقیقات پژوهشی پالایش فرآورده‌های نفتی” از جمله این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها شاهد پیشرفت مطلوبی در زمینه علم وصنعت خواهیم بود، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای رویش انقلاب است ودر کشور هم اکنون دارای ۴۶ واحد سازمانی با ۱۴۳ مرکز تحقیقاتی وپژوهشی، دو پارک‌علم وفناوری و ۱۱ مرکز رشد است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارایه آموزش‌ها در دانشگاه جهاد دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۸۰ که در استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس شد.

سبحانی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان با ارایه آموزش‌های کوتاه مدت و آموزش‌های دانشگاهی فعالیت خود را با پذیرش ۱۸۰۰ دانشجو در ۹ رشته آغاز کرد و هم اکنون ۶۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اجرای هشت طرح تحقیقاتی دیگر در زمینه آسیب‌های اجتماعی استان اضافه کرد: این طرح سرانجام در اختیار سازمان‌های مرتبط قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.