صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / لطفی: پارس جنوبی قوی‌تر از پارسال است/ گرمای وحشتناک و عدم تمرکز باعث شد گل به خودی بزنم
لطفی: پارس جنوبی قوی‌تر از پارسال است/ گرمای وحشتناک و عدم تمرکز باعث شد گل به خودی بزنم

لطفی: پارس جنوبی قوی‌تر از پارسال است/ گرمای وحشتناک و عدم تمرکز باعث شد گل به خودی بزنم

بازیکن پارس جنوبی معتقد است این تیم برای لیگ هجدهم بازیکنان خوبی جذب کرده که ضمن از بین بردن خلأ بازیکنان جدا شده از پارس جنوبی، این تیم را به تیمی قوی‌تر از فصل گذشته تبدیل کرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و پارس جنوبی جم

به گزارش کسب و کار نیوز، در پاسخ به این سوال که آیا رفتن بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته این تیم مانند محسن فروزان، علی دشتی و امید سینگ به این تیم ضربه زده است؟ تصریح کرد: پارسال سال اولی بود که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کردیم و ‌بازیکنان به نسبت ناشناخته‌ای داشتیم. ما با همین بازیکنان نتایج خوبی کسب کردیم و امسال هم قطعا همین طور است. درست است که امسال بازیکنان مهمی را از دست دادیم اما با دانش کادرفنی بازیکنان خیلی خوبی به تیم ما اضافه شدند تا خلأ بازیکنان جدا شده را جبران کنند. مطمئن باشید اگر از تیم پارسال قوی‌تر نباشیم، ضعیف‌تر نیستیم. قطعا این موضوع را در ادامه راه خواهید دید.

بازیکن پارس جنوبی درباره پرداختی‌های این باشگاه به بازیکنان توضیح داد: مشکلات مالی در همه تیم‌ها حتی تیم‌های بزرگ پایتخت هم وجود دارد. این موضوع متاسفانه در همه تیم‌های لیگ برتر وجود دارد. قطعا مشکلات مالی وجود دارد اما تیم ما جزو معدود تیم‌هایی است که فصل گذشته را تسویه حساب کامل کرد. درست است که حدود یک ماه دیرتر شد اما بالاخره تسویه شد. ما مشکلی از این بابت نداریم و شرایط مالی با باتوجه به اخباری مبنی بر ارسال بخشنامه برای کاهش هزینه‌ها، نسبت به تیم‌های دیگر خوب است. من در پایان از مجموعه پارس جنوبی، مدیرعامل و کادرفنی تیم تشکر می‌کنم که شب و روز تلاش کردند تا مشکل تیم حل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.