پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اپلیکیشن «اشتغال و کارآفرینی ایثارگران» رونمایی می‌شود

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد اعلام کرد

اپلیکیشن «اشتغال و کارآفرینی ایثارگران» رونمایی می‌شود

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد اعلام کرد: اپلیکیشن اشتغال و کارآفرینی در جهت آگاهی جامعه ایثارگری از استخدام‌ها و بازار کار به‌زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایثار، حجت‌الله امانی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد در بازدید از غرفه بنیاد در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، بابیان اینکه تا پایان سال ۱۳۹۷ تمام خدمات حوزه اشتغال ایثارگران الکترونیکی خواهد شد، گفت: هم‌اکنون ایثارگران جویای کار می‌توانند در سامانه برخط وضعیت اشتغال خود را اعلام کنند و این وضعیت مورد ارزیابی قرارگرفته و به درخواست آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی نیز در سامانه برخط تعریف‌شده و افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند، همچنین مشاهده  وضعیت شغلی با ارائه کد ملی ایثارگری در این سامانه امکان‌پذیر است.
امانی به لینک اطلاعاتی بنیاد با سازمان‌های مختلف باهدف ثبت وضعیت شغل افراد جویای کار اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همه دستگاه‌های اجرایی، از طریق وب‌سرویس ارتباطات لازم را برقرار کنیم ولی برقراری ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور در ثبت‌نام‌های الکترونیکی در آزمون‌های استخدامی را در کمترین زمان در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی تأکید کرد: مقدمات تهیه اپلیکیشن اشتغال و کارآفرینی در جهت آگاهی جامعه ایثارگری از استخدام‌ها و بازار کار فراهم‌شده که به‌زودی رونمایی خواهد شد و با وزارت جهاد کشاورزی نیز در خصوص ایجاد زمینه‌ای برای ارائه تولیدات ایثارگران در فضای مجازی مذاکراتی شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.