صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / یک دوومیدانی‌کار ایرانی مربی تخصصی دانشگاه آمریکا شد

یک دوومیدانی‌کار ایرانی مربی تخصصی دانشگاه آمریکا شد

مربی ایرانی که سابقه ی حضور در بازیهای المپیک را در کارنامه دارد، از سوی مسئولین دانشگاه استنفوردبریج آمریکا به عنوان مربی پرتابی این دانشگاه انتخاب شد.

احسان حدادی - امین نیکفر

به گزارش کسب و کار نیوز امین نیکفر، قهرمان پرتاب وزنه و فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا در سال ۲۰۰۶ و رکورددار پرتاب وزنه ایران که در سه فصل گذشته در دانشگاه “سوت ایسترن لوییزیانا” ی آمریکا به عنوان مربی پرتاب وزنه،  پرش ارتفاع و کمک مربی مشغول به فعالیت بوده است، از سوی مسئولان دانشگاه استنفوردبریج آمریکا به عنوان مربی پرتاب های دوومیدانی این دانشگاه معرفی شد.

کریس میلتنبرگ، مدیر حوزه دوومیدانی دانشگاه استنفوردبریج در خصوص این اتفاق، گفت‌: «ما از  پیوستن امین به برنامه‌های  دوومیدانی دانشگاه استنفوردبریج بسیار هیجان زده و خرسندیم. من و دیگر افراد کادر مربیگری پس از ساعت ها گفت‌وگو و تبادل نظر با امین به اتفاق به این نتیجه‌ رسیدیم که وی مناسب ترین گزینه برای دانشگاه و برنامه‌های  ما است.»

امین نیکفر سابقه  مربیگری “الکس یانگ”، را در مسابقات قهرمانی پرتاب چکش مردان آمریکا و مسابقات قهرمانی پرتابی ان سی ای ای (مجمع ورزشی کالج ملی آمریکا) را در سال ۲۰۱۷ دارد. یانگ به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و همچنین در مسابقات پرتاب چکش انجمن ان سی ای ای به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

نیکفر در طول مدت فعالیت خود به عنوان مربی در دانشگاه سوت ایسترن لوییزیانا چهار افتخار را برای کشور آمریکا به دست آورد. او مربی یازده صعود کننده به مسابقات انجمن ان سی ای ای آمریکا و همچنین ۹ قهرمان در مسابقات سوت لند (زیر شاخه ی انجمن ان سی ای ای ) بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.