صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پیروزخواه: واترپلو جایگاه قابل‌قبولی در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب خواهد کرد
پیروزخواه: واترپلو جایگاه قابل‌قبولی در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب خواهد کرد

پیروزخواه: واترپلو جایگاه قابل‌قبولی در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب خواهد کرد

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران گفت: حضور مسئولان کشوری و سیدحسن خمینی در مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، باعث افزایش روحیه ورزشکاران می‌شود.

درگیری در بازی ناتمام سوپرلیگ واترپلو

علی پیروزخواه، کاپیتان تیم ملی واترپلوی ایران در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا درباره برگزاری این‌چنین مراسمی گفت: این مراسم با حضور مسئولان کشور و سیدحسن خمینی برگزار شد که حضور چنین افرادی باعث ایجاد روحیه مضاعف ورزشکاران می‌شود. امیدوارم با کمک دولت و مسئولین و حمایت‌هایی که انجام می‌دهند، ورزش ایران خوش بدرخشد. در تمام رشته‌ها نیز ملی‌پوشان تلاش‌شان را می‌کنند تا مدال کسب کنند.

کاپیتان تیم ملی واترپلو در پاسخ به این سئوال که با توجه به عدم حضور این رشته در دو دوره گذشته بازی‌های آسیایی، در حال حاضر انتظارات از واترپلو بالا رفته است و آیا می‌توانند مدال کسب کنند؟، اظهار کرد: وقتی مردم چنین انتظاری از واترپلو دارند قطعا این دیدگاه از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی برمی‌خیزد. نمی‌توانم قول صد درصد بدهم چون واترپلو رشته رکوردی نیست اما قطعا جایگاه قابل‌قبولی را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.