صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / علیرضا کریمی: ابراهیمی در فینال ۶ دقیقه دفاع کرد
علیرضا کریمی: ابراهیمی در فینال ۶ دقیقه دفاع کرد

علیرضا کریمی: ابراهیمی در فینال ۶ دقیقه دفاع کرد

آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با بیان اینکه ابراهیمی در فینال جام یاشاردوغو ۶ دقیقه در لاک دفاعی بود، گفت: هدفم حمله و گرفتن امتیاز بود اما دفاعی کار کردن حریف مانع از این اتفاق شد.

علیرضا کریمی

علیرضا کریمی در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو و کسب مدال نقره این رقابت ها با شکست ۲ بر ۲ مقابل محمد جواد ابراهیمی در دیدار فینال اظهار کرد: در مجموع ۳ کشتی در این تورنمنت گرفتم که در ۲ مبارزه با امتیاز عالی موفق به شکست حریفانم شدم و عملکرد خوبی داشتم. در دیدار فینال هم ۲ بر صفر از حریفم جلو بودم اما در ثانیه های پایانی ۲ امتیاز از دست دادم و در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خوردم.

دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا افزود: اگر کشتی فینال را ببینید متوجه می شوید که ۶ دقیقه کامل فقط به حریف حمله کردم و کاملا رو به جلو بودم اما او فقط دفاع کرد. داوران حتی می توانستند به حریفم اخطار کم کاری بدهند اما در هر صورت این کار را نکردند.

وی درباره سبک دفاعی ابراهیمی در مبارزات خود و سخت امتیاز دادن به حریفان خاطرنشان کرد: هدفم این بود که در دیدار نهایی کاملا هجومی کار کنم و حریفم را با امتیاز بالا شکست بدهم اما دفاعی کار کردن او مانع این شد به امتیازات بیشتری برسم و در نهایت نیز در ۲۰ ثانیه آخر در حالی که از حریف پیش بودم ۲ امتیاز دادم و ۲ بر ۲ بازنده شدم.

کریمی در پاسخ به این سوال که با توجه به نتیجه بدست آمده که نقش مهمی در تعیین ملی پوش ایران داشته، آیا مشخص شده از میان او و ابراهیمی کدام یک به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد، گفت: کادر فنی در اینباره چیزی به ما اعلام نکرده و منتظر تصمیم گیری کادر فنی در اینباره هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.