صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دعوت شورای سوریه دموکراتیک از احزاب سیاسی برای گفتگو با دمشق

دعوت شورای سوریه دموکراتیک از احزاب سیاسی برای گفتگو با دمشق

شورای سوریه دموکراتیک از همه گروه‌های سیاسی دعوت کرد برای پایان دادن به خشونت و جنگ در این کشور به مذاکرات سوری-سوری ملحق شوند.

نیروهای سوریه دموکرات

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شورای سوریه دموکراتیک در بیانیه‌ای اعلام کرد، شورا عصر یکشنبه نشستی را در دفتر خود در شهر الدرباسیه با حضور تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی که به شورا ملحق شده‌اند، برگزار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، در این نشست درباره تمامی ابعاد مربوط به دیدار هیات شورای سوریه دموکراتیک با هیات دولت سوریه در شهر دمشق بحث و گفتگو شد.

طبق این بیانیه، گروه‌ها و احزاب سیاسی در این نشست بر اهمیت این دیدار به عنوان “طرحی برای راه‌حل سیاسی و لزوم استمرار آن طبق اصولی مستحکم و قوی که مختص تمامی ابعاد روند سیاسی باشد تاکید کرده و اظهار داشتند، دستاوردها در بخش خدماتی و فنی به منزله نقطه اتکایی برای اعتمادسازی و ایجاد حسن نیت میان دو طرف است و این امر می‌تواند افق‌ها را به سوی یک سازش سیاسی جامع و کامل برای کل سوریه بگشاید.

شورای مذکور در پایان بیانیه خود از همه گروه‌های سیاسی دموکرات سوریه دعوت کرد به مذاکرات سیاسی سوری-سوری ملحق شده و آن را تقویت کرده و توسعه دهند تا این روند سیاسی قدترتمندترین و موثرترین راهکار در پایان دادن به خشونت و جنگ در این کشور، نجات مردم آن از بحران فعلی بوده و نقشه راه جامعی برای مرحله انتقال به سوریه‌ای دموکراتیک غیر متمرکز ترسیم شود.

هیاتی از شورای سوریه دموکراتیک در تاریخ ۲۲ ژوئیه گذشته برای اولین بار جهت مذاکره با دولت سوریه درباره توافقی سیاسی وارد دمشق شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.