صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / دبیر فدراسیون کشتی: به جای پاداش سکه‌ها، مبالغی به قهرمانان داده شد

دبیر فدراسیون کشتی: به جای پاداش سکه‌ها، مبالغی به قهرمانان داده شد

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به شرایط خوب کشتی‌گیران اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم کشتی مانند همیشه خوش بدرخشد.

رضا لایق

رضا لایق در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره این مراسم و شرایط ملی‌پوشان اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی همیشه عالی بوده و در روزهای پایانی ایجاد انگیزه می‌کند. توجه کردن به قهرمانان، باعث افزایش روحیه می‌شود و مطمئنا وزارت ورزش و جوانان نیز به این موضوع فکر کرده است.

او ادامه داد: کشتی‌گیران هم تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و بیش از ۶ ماه شبانه‌روز در اردوها و تورنمنت‌ها شرکت کرده‌اند. امیدوارم مانند همیشه که کشتی جور ورزش ایران در مسابقات را می‌کشد، در بازی‌های آسیایی هم بدرخشد تا خواسته خانواده کشتی و اهالی ورزش برآورده شود.

دبیر فدراسیون کشتی درباره اختلافات میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی و همچنین حواشی مربوط به مبالغی که به جای سکه به کشتی‌گیران داده شد، گفت: این اتفاقات نه تنها در کشتی بلکه در رشته‌ها ی دیگر هم وجود دارد. مبلغی برای سکه‌ها از پیش تعیین شده بود و به علت اینکه بازار ارز و طلا شرایط خوبی نداشت، همین بالا و پایین شدن قیمت سکه باعث دلخوری شد اما ما همان مبلغ تعیین شده را به قهرمانان دادیم. به نظرم چون تعداد مدال‌آوران در کشتی زیاد است، حساسیت‌ها بیشتر شد.

رضا لایق در پایان درباره اینکه آیا دستوری از وزارت ورزش و جوانان برای عدم اعزام تیم‌ها به رقابت‌های نه چندان مهم صادر شده، گفت: بله چنین دستوری ابلاغ شده است و از ما خواسته‌اند که در تورنمنت‌های کم اهمیت شرکت نکنیم و تنها در مسابقه‌هایی که ارزش دارد حاضر شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.