صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تأکید معاون وزیر کار بر ضرورت عملکرد قوی‌تر ایلام در زمینه طرح اشتغال روستایی و فراگیر
تأکید معاون وزیر کار بر ضرورت عملکرد قوی‌تر ایلام در زمینه طرح اشتغال روستایی و فراگیر

تأکید معاون وزیر کار بر ضرورت عملکرد قوی‌تر ایلام در زمینه طرح اشتغال روستایی و فراگیر

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان ایلام باید در این زمینه قوی‌تر عمل کند و جهش قابل قبولی در این زمینه پیدا کند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «حمید کلانتری» در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام، اظهار کرد: در کل کشور برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ شغل نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان مصوب شده  که ۴۰ هزار و ۲۲ طرح منجر به عقد قرارداد شده و ۲۲۵۰ میلیارد تومان نیز تصویب شده است.

وی با تأکید بر این‌که ۹۰ درصد مصوبات بانک‌ها تبدیل به عقد قرارداد شده است، تصریح کرد: سهم استان ایلام در این زمینه تاکنون پرداخت ۲۳۷ طرح و ایجاد اشتغال برای ۷۱۰ نفر بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: استان ایلام باید در این زمینه قوی‌تر عمل کند و جهش قابل قبولی در این زمینه پیدا کند.

کلانتری گفت: تاکنون فقط  ۳۰ درصد اعتبارات در استان جذب شده و نیاز است فرمانداران از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

معاون وزیر تعاون  تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از طرح‌ها توسط بانک‌ها عودت داده می‌شود لازم است تعداد طرح‌های ارسالی به بانک‌ها بیشتر شود.

کلانتری از مدیران و پیشکسوتان استان خواست تا در زمینه با هم‌افزایی کنند تا استان ایلام جایگاه بهتری را در این طرح به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: اگر آسیب‌شناسی ویژه‌ای داشته باشیم می‌توانیم از این طرح برای اشتغال پایدار استفاده کنیم و این مهم مستلزم هم‌افزایی و پیگیری دقیق است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری جلسات موثر و بهینه در این زمینه را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که جایگاه ایلام تا پایان مرداد بهبود یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.