صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بهترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان: دلم به حال خودم سوخت!
بهترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان: دلم به حال خودم سوخت!

بهترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان: دلم به حال خودم سوخت!

بهترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان گفت: قول می‌دهم تیم ملی ساحلی ایران بهترین تیم آسیا شود.

فوتبال ساحلی بانوان

سهیلا لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فوتبال ساحلی چند سال است که لیگ خیلی منظمی دارد و سطح تیم‌ها و بازیکن‌ها به مراتب نسبت به چند سال گذشته خیلی بهتر شده است.

وی درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال، بیان کرد: فوتبال ساحلی بازیکن خوب زیاد دارد که با نظر کارشناس این عنوان به بنده رسید.

لرستانی در ادامه با اظهار نارضایتی از تشکیل نشدن تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان، تصریح کرد: چندین سال است که می‌گویند تیم ملی راه می‌افتد و قول می‌دهند اما در عمل اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و اگر این مهم مهیا شود قول می‌دهم طی دو سال فوتبال ساحلی ایران در میادین بین‌المللی بدرخشد.

این بازیکن لرستانی با بیان اینکه ما مشکلی با بازی در گرمای هوای ۵۰ درجه‌ و شرجی و حجاب نداریم، اضافه کرد: پوشش ما مورد تایید است و مشکلی از این بابت نداریم و می‌توانیم یکی از بهترین تیم‌های آسیا شویم.

وی یادآور شد: به خاطر نبود تیم ملی ساحلی خیلی از بازیکن‌ها به فوتبال و فوتسال رفته‌اند و تبدیل به بازیکن عادی شده‌اند در حالی که در ساحلی بازیکن‌های عالی بوده‌اند.

لرستانی درباره قرارداد بازیکن‌های لیگی اظهار کرد: قراردادها خیلی ناچیز است و قابل گفتن نیست و فقط عشق و علاقه باعث شده که این رشته را ادامه بدهیم.

عضو تیم شهرداری بندرعباس گفت: از همه کسانی که دراین مدت حمایتم کرده‌اند، مردم بندرعباس و لرستان و شهرستان پلدختر، مربیانم و خانواده‌ام به ویژه خواهرانم تشکر می‌کنم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و فوتسال با بیان اینکه پس از بازگشت از تهران کسی از مسئولان ورزش لرستان به استقبالم نیامد، افزود: از این شرایط دلم به حال خودم سوخت!

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.