چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برپایی نمایشگاه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال سلامت در مهرماه
برپایی نمایشگاه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال سلامت در مهرماه

برپایی نمایشگاه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال سلامت در مهرماه

همزمان با برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، نمایشگاه دو روزه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار می‌شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، نمایشگاه دو روزه فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال سلامت در روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر ماه امسال با حضور شتاب‌دهنده‌ها و وی سی‌ها برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و رسانه‌های مختلف دیجیتال، محصولات و آثار خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند. همچنین بخش ویژه‌ای برای استارتاپ‌های سلامت در نظر گرفته شده است که در آن استارتاپ‌ها محصولات خود را برای شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ارائه خواهند داد.

در بخش دیگر این نمایشگاه از چندین فناوری سطح یک، همانند پهپاد داروسان رونمایی خواهد شد.

بر اساس اعلام مفدا، نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت، شناسایی تولیدکنندگان آثار دیجیتال سلامت و تشکیل بانک اطلاعاتی جهت ارائه خدمات بهینه، کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا، کاهش هزینه و تسهیل دسترسی عمومی به تولیدات سلامت در هر زمان و مکان، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات سلامت و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال سلامت در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در این صنعت، مهر ماه امسال از سوی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.