صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / الهه احمدی: قهرمانی در تیراندازی آن‌هم در آسیا کار سختی است
الهه احمدی: قهرمانی در تیراندازی آن‌هم در آسیا کار سختی است

الهه احمدی: قهرمانی در تیراندازی آن‌هم در آسیا کار سختی است

قهرمان تیراندازی بانوان ایران گفت: حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور در مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، باعث امیدواری است.

 الهه احمدی

الهه احمدی، قهرمان تیراندازی ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: این‌گونه مراسم‌ها همیشه خوب بوده و همین که شخصیت‌های سیاسی و عالی‌رتبه کشور حضور داشتند، باعث امیدواری است. ورزشکاران با دیدن مسئولان احساس می‌کنند که در کنار سختی‌ها همواره مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

احمدی درباره حضور پرتعداد بانوان ورزشکار در کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز اظهار کرد: واقعا از حضور پرتعداد بانوان بسیار خوشحالم و مطمئناً تاثیرات آن را در ورزش کشور در سال‌های بعد خواهیم دید. همان‌گونه که در کار و دانشگاه بانوان گوی سبقت را از آقایان برده‌اند، در ورزش نیز امیدوارم شاهد این مساله باشیم.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیراندازی در بازی‌های آسیایی گفت: من قول مدال نمی‌دهم چرا که در تیراندازی و در قاره آسیا کار بسیار سخت است. قبول دارم که انتظارات از ما بالاست اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.