صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای صدور مجوز کنسرتهای رایگان
اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای صدور مجوز کنسرتهای رایگان

اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای صدور مجوز کنسرتهای رایگان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز کنسرت های رایگان در حمایت از جامعه و مردم اعلام آمادگی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای و به دنبال اعلام آمادگی برخی هنرمندان موسیقی برای برگزاری کنسرت های موسیقی رایگان به منظور امیدافزایی و نشاط بخشی به قشرهای مختلف جامعه، همگام با این حرکت مثبت، برای صدور مجوز این نوع کنسرت ها اعلام آمادگی کرد.
براساس این اطلاعیه، دفتر موسیقی ضمن تشکر از هنرمندانی که در همه فراز و فرودهای تاریخی، کنار مردم ایستاده اند؛ برای صدور سریع مجوزهایی برای این کنسرت ها آمادگی خود را اعلام و ابراز امیدواری کرد در این راه از همکاری و همیاری سایر ارگان ها و نهادهای موثر به ویژه شهرداری های کشور و نیروی انتظامی برخوردار باشد.

**همایون شجریان به دنبال برگزاری کنسرت خیابانی
به گزارش کسب و کار نیوز، همایون شجریان در پست اینستاگرامی که ظهر دیروز، ۸ مردادماه منتشر کرد از اجرای کنسرت خیابانی در صورت فراهم شدن مجوزهای لازم خبر داده بود.
شجریان اینچنین نوشت: «عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی بِه شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد. دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع‌تان می‌رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده‌های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.»
به دنبال این اعلام آمادگی، حجت نظری سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز گفته است: «همایون شجریان اعلام کرده که بدون هیچ انتفاع در فضای باز برای همه مردم کنسرتی برگزار کند و این اتفاق مبارک و میمونی است چرا که در این روزها برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب باعث کاهش دغدغه‌های این روزهای مردم می‌شود و بسیار از این خواننده تشکر می‌کنم.
شخصا هر آنچه که در توان داشته باشم برای برگزاری این کنسرت در یکی از مناطق شهر تهران انجام خواهم داد، چرا که انجام فعالیت‌های اینچنینی از سوی هنرمندان می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی کمک کند و ما هم در شورای شهر تهران و کمیسیون فرهنگی شورا به دنبال همین امر هستیم.
حاضرم برای دریافت مجوزهای لازم برگزاری این کنسرت با تمام توان پیگیری کنم و البته شهرداری تهران نیز تجربه‌های خوبی از برگزاری کنسرت‌های روباز در مناطقی چون میدان مشق دارد، اما معتقدم که اگر این کنسرت در یک منطقه جنوبی همچون بوستان آزادگان یا بوستان ولایت برگزار شود قطعا اتفاق بهتری خواهد بود چراکه لازم است در همه امور در تهران توسعه متوازن داشته باشیم و یکی از کارهایی که می‌توانیم در راستای توسعه متوازن انجام دهیم این است که مردم مناطق جنوبی هم امکان حضور در کنسرت را داشته باشند.»
فراهنگ**۹۰۱۲**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

محمدرضا شجریان با نوای «ربنا» به خاک سپرده شد

به گزارش کسب و کار نیوز،مراسم تدفین پیکر استاد محمدرضا شجریان صبح امروز در محدوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.