صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ارائه لیست مستقل فراکسیون امید برای انتخابات شورای اجرایی بین‌المجالس
ارائه لیست مستقل فراکسیون امید برای انتخابات شورای اجرایی بین‌المجالس

ذوالقدر مطرح کرد

ارائه لیست مستقل فراکسیون امید برای انتخابات شورای اجرایی بین‌المجالس

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون علیرغم پیشنهادات ارائه شده برای ائتلاف در انتخابات شورای اجرایی بین‌المجالس لیست مستقل ارائه داد.

فراکسیون امید

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراکسیون امید از سوی فراکسیون‌های دیگر پیشنهاد ائتلاف داشت تا لیست مشترک برای انتخاب ۱۵ عضو شورای اجرایی بین‌المجالس ارائه شود. این پیشنهاد خصوصا از سوی فراکسیون مستقلین مطرح می‌شد. با این وجود نظر اکثریت اعضای فراکسیون امید، ارائه لیست مستقل بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که پیشنهاد ائتلاف را می‌پذیرفتیم نهایتا شش نفر از اعضای  فراکسیون امید به عضویت شورای اجرایی بین‌المجالس در می‌آمدند اما در حال حاضر ۱۰ نفر از اعضا به عنوان شورای اجرایی بین‌المجالس انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: البته موضوع بین‌المجالس خیلی سیاسی نیست و توانایی اشخاص تسلط به زبان و رزومه آنها در این انتخاب موثر است.

ذوالقدر در پایان با اشاره به حضور چهار زن در بین ۱۵ عضو شورای اجرایی بین‌المجالس، اظهار کرد: حضور خانم‌ها در مجامع بین‌المللی بسیار ضروری و لازم است و حضور این خانم‌ها در شورای اجرایی بسیار جای خرسندی دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.