صفحه اصلی / سرخط خبرها / پرونده شهرام جزایری به تهران احاله شده است و قرار است در تهران پیگیری شود

محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضایی:

پرونده شهرام جزایری به تهران احاله شده است و قرار است در تهران پیگیری شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری گفت: پرونده این فرد به دادسرای تهران احاله شده است و قرار است در تهران پیگیری شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری گفت: پرونده این فرد به دادسرای تهران احاله شده است و قرار است در تهران پیگیری شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست مسئولان عالی دستگاه قضایی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری گفت: پرونده این فرد به تهران احاله شده است و قرار است در تهران پیگیری شود.

وی افزود: این موضوع از جنبه‌های مختلف مثل اقدام به خروج از کشور و چگونگی آن و همچنین بحث پرداخت رشوه و افرادی که آنجا همراه وی بوده‌اند و هویت و ارتباط آن‌ها با موضوع، نیاز به بررسی دارد.

معاون اول دستگاه قضا افزود: همچنین نسبت به ماهیت موضوع و با توجه به سابقه قبلی این فرد در مورد فرار و هم در مورد برخی از پرونده‌ها که داشته است، ضرورت داشت این پرونده در تهران رسیدگی شود؛ لذا این درخواست مطرح شد و اکنون با احاله این پرونده موافقت شده است و ادامه رسیدگی در تهران خواهد بود.

وی در خصوص اینکه آیا متهم هم به تهران منتقل شده است، گفت: طبیعتا پرونده که به تهران احاله می‌شود، متهم هم با پرونده به تهران احاله می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.