صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / پرداخت ۳۰۰ هزار فقره وام توسط بانک قرض الحسنه مهرایران

سالی که نکوست از بهارش پیداست؛

پرداخت ۳۰۰ هزار فقره وام توسط بانک قرض الحسنه مهرایران

بانک قرض الحسنه مهرایران در ۴ ماهه نخست سال جاری در راستای حمایت از تولید، اشتغالزایی و کارآفرینی بالغ بر ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ هزار و ۳۲۲ میلیون ریال پرداخت کرده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، امسال، بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای حمایت از کالای ایرانی و ارتقاء حقوق مصرف کننده با شرکت سهامی فرش ایران تفاهمنامه همکاری امضاء کرد تا متقاضیان بتوانند با برخورداری از تسهیلات قرض الحسنه این بانک فرش دستباف ایرانی خریداری کنند.

همچنین، در تفاهمنامه ای دیگر با شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف افزایش قدرت خرید مردم در مناطق آزاد هفت گانه کشور از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عرضه کارتهای بانکی با قابلیتهای خاص، اقدام به پرداخت تسهیلات ۴ درصدی تا سقف حداکثر بیست میلیون تومان نموده تا تسهیلات گیرندگان بتوانند از آن برای خرید بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل، خرید از بازار و انواع تفریحات و گردشگری استفاده کنند.

این بانک در حال حاضر بالغ بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر سپرده گذار قرض الحسنه در قالب حساب های جاری و پس انداز دارد. در سال ۹۵ تعداد ۷۵۰ هزار نفر در شعب این بانک افتتاح حساب کردند که با توجه به استقبال بیش از پیش هموطنان از سبد محصولات بانک تعداد یک میلیون و دویست هزار سپرده گذار جدید در سال ۹۶ به جمع مشتریان بانک اضافه شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران تا کنون به سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است که از این میزان تعداد ۷۵۲ هزار فقره با مبلغی بالغ بر ۸۲ هزار میلیارد ریال در سال ۹۶ اعطا شده است.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به یک میلیون نفر از نیازمندان واجد شرایط به ویژه در حوزه های اشتغالزایی و کارآفرینی و حمایت از تولیدات داخلی از برنامه های ترسیمی این بانک برای سال ۱۳۹۷ می باشد که طی ۴ ماه ابتدای سال جاری بیش از ۳۰۰ هزار فقره آن پرداخت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.