صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هدیه ۲ میلیون تومانی فدراسیون به کمانداران اعزامی جاکارتا

هدیه ۲ میلیون تومانی فدراسیون به کمانداران اعزامی جاکارتا

رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات کمانداران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به تخصیص ۵۰ درصد بودجه سالیانه این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم کمانداران بتوانند در بازی‌های آسیایی جاکارتا به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پاسخ مثبت بدهند.

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا شعبانی بهار در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی کمانداران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که امروز توانستیم فضای آرامی را در تیروکمان ایجاد کنیم و با ایجاد همدلی و همگرایی و صمیمیت بین کمانداران، مربیان و مسئولین فضای آرام و بدون تنشی را بین خانواده تیر و کمان ایجاد کنیم و امیدوارم که کمانداران اعزامی بتوانند در جاکارتا به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وی گفت: از لحظه‌ای که در راس این فدراسیون قرار گرفتم سعی کردم در طی چهار ماه گذشته ۵۰ درصد بودجه سالیانه این فدراسیون را از وزارت ورزش دریافت کنم و در این رابطه وزارت ورزش و جوانان حمایت خوبی از فدراسیون تیر و کمان داشت و تجهیزات را به موقع در اختیار کمانداران قرار داد و همچنین حقوق ورزشکاران اعزامی به جاکارتا به موقع پرداخت شد.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: قولی که داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در اردویی که در کرج برگزار شده بود و به کمانداران اعلام کرده بود که به زودی تجهیزات لازم از آلمان خریداری و در اختیار آنها گذاشته خواهد شد امروز باید بگویم تیر و سرتیر کمانداران اعزامی به جاکارتا توسط وزارت ورزش از آلمان خریداری شده و امروز در اختیار کمانداران گذاشته شد و من از وزارت ورزش به خاطر حمایت خوبی که در طی این مدت از کمانداران در جهت برپایی اردوها، اعزام‌ها و خرید تجهیزات داشت، تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان ادامه داد: امیدوارم که با حضور موفق کمانداران در جاکارتا بتوانیم به زحمات وزارت و کمیته ملی المپیک به خاطر حمایت‌هایی که از کمانداران در طی این مدت داشتند، پاسخ مثبت بدهیم.

در ادامه اسماعیل عبادی عضو تیم ملی کامپوند با اشاره به حمایت‌های خوب شعبانی بهار از کمانداران در طی حضورش در فدراسیون تیر و کمان اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز شاهد حمایت‌های خوبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون تیر و کمان هستم و امیدواریم با کسب نتایج خوب در جاکارتا به زحمات فدراسیون و همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پاسخ مثبت بدهیم.

زهرا نعمتی نیز در پایان اظهار کرد: تمام کمانداران حاضر در اردو تمرینات سختی را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا پشت سر گذاشتند و ما با وجود اینکه می‌دانیم بازی‌های آسیایی جاکارتا در حد یک تورنمنت جهانی است اما ناامید نیستیم و قول می‌دهیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بخش میکس تیم کسب کنیم.

در پایان این مراسم از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبلغ ۲ میلیون تومان برای حمایت از کمانداران اعزام به جاکارتا به مربیان و کمانداران اعزامی اهدا شد و همچنین تجهیزات که شامل پک تیر و سرتیر بود و از آلمان توسط وزارت ورزش و جوانان خریداری شده بود در اختیار کمانداران اعزامی به جاکارتا اهدا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.