صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / هافبک سایپا: کارمان سخت‌تر از فصل گذشته است
هافبک سایپا: کارمان سخت‌تر از فصل گذشته است

هافبک سایپا: کارمان سخت‌تر از فصل گذشته است

هافبک سایپا می‌گوید شناخت تیم‌های لیگ برتری از سایپا بیشتر شده و همین موضوع کار شاگردان دایی را دشوارتر شده است.

آرش رضاوند

به گزارش کسب و کار نیوز، آرش رضاوند در حاشیه تمرین سایپا با بیان این که شناخت تیم‌ها از سایپا نسبت به فصل گذشته بیشتر شده گفت: در این فصل کارمان سخت‌تر است چرا که همه از سایپا شناخت دارند و می‌دانند که چه سبکی فوتبال بازی می‌کند. همین موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند. از طرفی باید در سه جام بازی کنیم که این موضوع مستلزم توان بسیاری است.

بازیکن جوان سایپا با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است. لیگ را خوب شروع کردیم و توانستیم با یک برد به صدر جدول برویم. باید این روند را ادامه دهیم و جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. نمی‌گویم برای قهرمانی می‌جنگیم اما به دنبال این هستیم که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و سهمیه لیگ برتر را کسب کنیم.

بازیکن سابق نفت تهران و فعلی سایپا درباره طلبش از نفت که فصل گذشته به لیگ دسته یک سقوط کرد خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها بازی در نفت تهران حدود ۱۰۰ میلیون تومان از این تیم طلبکار هستم اما هنوز کسی پیدا نشده که جوابگوی من و سایر طلبکاران باشد. نمی‌دانیم به چه کسی باید مراجعه کنیم و دسترنج چندین سال بازی در این تیم را که از رده‌های پایه شروع شده و تاکنون ادامه داشته را طلب کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.