صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نعمتی: تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنم
نعمتی: تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنم

در آستانه اعزام تیم ملی تیروکمان به بازی‌های آسیایی جاکارتا

نعمتی: تلاش خواهم کرد بهترین نتیجه را در جاکارتا کسب کنم

تنها نماینده ریکرو بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در این بازی‌ها گفت: در حال حاضر با تیم تیروکمان معلولان تمرینات خود را انجام می‌دهم و به زودی به جمع کمانداران اعزامی به جاکارتا اضافه خواهم شد. تلاشم بر این است تا بهترین نتیجه در جاکارتا را کسب کنم.

زهرا نعمتی

زهرا نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمرینات خوبی را با تیم ملی تیروکمان معلولان تا به امروز سپری کردم و شرایط خوبی دارم. البته برای من حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هیچ فرقی نمی‌کند و من تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا نماینده خوبی در بخش ریکرو بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا باشم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی جاکارتا تجربه می‌کنم یقین دارم که سطح این رقابت‌ها نسبت به تیروکمان معلولان بسیار بالا و سنگین است و حریفان قدری را در بخش ریکرو بانوان پیش رو خواهم داشت. البته در طی این مدت تمرینات خوبی را به صورت انفرادی و همچنین تیمی با تیم ملی تیروکمان معلولان داشته‌ام و امیدوارم که بتوانم در نخستین تجربه حضور خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

تنها نماینده ریکرو بانوان در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه همانند المپیک و پاراالمپیک امسال برای نخستین‌بار در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز حضور پیدا می‌کنم امید دارم بتوانم نماینده خوبی در بازی‌های آسیایی باشم و بتوانم به زحمات مسئولین پاسخ مثبت بدهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.