صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صالحی امیری: وجدانمان راحت است که برای ورزش ایران کم نگذاشتیم
صالحی امیری: وجدانمان راحت است که برای ورزش ایران کم نگذاشتیم

آخرین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی

صالحی امیری: وجدانمان راحت است که برای ورزش ایران کم نگذاشتیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آن چیزی که در این دوره اهمیت دارد این است که وجدانمان از این بابت که برای ورزش ایران کم نگذاشتیم و از همه ظرفیت ها برای موفقیت کاروان ورزشی ایران استفاده کردیم، راحت است.

مصاحبه با صالحی امیری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری در آخرین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی که صبح امروز  (دوشنبه) برگزار شد، گفت: از حمایت ها و همدلی های سلطانی فر و از تلاش های همه معاونان وزارت ورزش و جوانان و اعضای ستاد که مجدانه در این جلسات حضور داشتند و کمک های بزرگی در حوزه های مختلف کارشناسی و پشتیبانی و فکری داشتند تشکر می کنم.

او ادامه داد: همچنین، از آقایان سجادی، شهنازی و رحیمی و اعضای کادر سرپرستی کمیته ملی المپیک که به طور شبانه روزی و با جزئیات مباحث و کارها را دنبال می کردند و عمده فعالیت های اجرایی کاروان را به عهده داشتند نیز تشکر می کنم.

صالحی امیری با بیان این که امیدوارم با همه تلاش های صورت گرفته نتایج خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا بگیریم، افزود: آن چیزی که در این دوره اهمیت دارد این است که وجدانمان از این که برای ورزش ایران کم نگذاشتیم و از همه ظرفیت ها برای موفقیت کاروان ایران استفاده کردیم، راحت است و می توانیم از این بابت سرمان را بالا بگیریم.

او در پایان با اشاره به شعار کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: همه ما باید صدایی واحد داشته باشیم و با همدلی که وجود دارد به سوی موفقیت ورزش ایران حرکت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.