صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سلطانی‌فر: امید به کسب مدال در کامپوند و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در میکس تیم ریکرو داریم

حضور وزیر ورزش در اردوی کمانداران اعزامی به جاکارتا

سلطانی‌فر: امید به کسب مدال در کامپوند و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در میکس تیم ریکرو داریم

وزیر ورزش در حاشیه بازدید از اردوی کمانداران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: امیدوار هستیم تیم کامپوند روی سکو قرار بگیرد و تیم ریکرو در بخش میکس بتواند سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در این رشته کسب کند.

مسعود سلطانی‌فر

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیروکمان و در جمع کمانداران ضمن تشکر از غلامرضا شعبانی بهار به خاطر ایجاد فضای آرام و بدون دغدغه در بین کمانداران تیم ملی افزود: خوشحالم از زمانی که شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان شده است در طی چهار ماه حضورش در این فدراسیون تلاش کرده فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی که از گذشته در این فدراسیون وجود داشت برطرف کرده و امروز در بین کمانداران فضای آرام و بدون دغدغه‌ای ایجاد شده است.

وی با اعزام و اردوهای پی‌درپی‌ که این تیم در طی چند ماه اخیر داشت من امیدوارم که بتوانیم به نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا دست پیدا کنیم. البته کسب مدال در بخش ریکرو که المپیکی است در المپیک ۲۰۲۰ دور از ذهن است و اما امیدواریم در المپیک ۲۰۲۴ با استعدادهای خوبی که در این رشته وجود دارد بتوانیم به مدال دست پیدا کنیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: در جاکارتا هرچند در رشته کامپوند انفرادی نمی‌توانیم شرکت کنیم و بار دیگر افتخارآفرینی که اسماعیل عبادی در ۴ سال گذشته در بازی‌های آسیایی اینچئون داشت دوباره تکرار شود اما این امیدواری وجود دارد که تیم کامپوند ما بر روی سکو قرار بگیرد و تیم ریکرو در بخش میکس که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بین سه تیم برتر این رقابت‌ها توزیع می‌شود ما بتوانیم به سهمیه المپیک در جاکارتا دست پیدا کنیم.

سلطانی‌فر اظهار کرد: با توجه به اینکه هرچه رقابت‌های آسیا در تیروکمان بسیار سنگین است و حریفان خوبی که در حد حریفان دنیا هستند در مسابقه‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنند قطعا مدال‌آوری کار سختی است اما من ا میدوارم که تیم ملی تیروکمان بتواند در این رقابت‌ها به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد:‌ طی قولی که شعبانی بهار به ما داده، ما امیدواریم که با سرمایه‌گذاری که این فدراسیون روی جوانان و نوجوانان انجام خواهد داد، ما بتوانیم در رویدادهای آینده کمانداران خوبی را در بخش ریکرو داشته باشیم و به کسب مدال در المپیک‌ آینده امیدوار باشیم.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: امروز با همدلی و همگرایی که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایجاد شده است، تمام کارها و برنامه‌ریزی‌ها همسو و یکسان و همجهت انجام می‌شود و ما بنا داریم در طی چند روزی که تا شروع بازی‌های آسیایی باقی مانده است با حضو ردر رشته‌های اعزامی به جاکارتا بتوانیم انگیزه آن‌ها را برای حضور در این بازی‌ها ارتقاء ببخشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.