صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / راه‌اندازی رادیو دانشگاه تهران در انتظار تامین بودجه
راه‌اندازی رادیو دانشگاه تهران در انتظار تامین بودجه

معاون فرهنگی دانشگاه خبر داد

راه‌اندازی رادیو دانشگاه تهران در انتظار تامین بودجه

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه چشم انتظار تامین بودجه برای راه‌اندازی رادیو این دانشگاه هستیم، گفت: در صورت تامین حامی مالی، این رادیو قبل از مهر ماه جاری در دانشگاه تهران راه‌اندازی خواهد شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مجید سرسنگی ضمن اعلام این مطلب به تشریح آخرین وضعیت راه‌اندازی رادیو دانشگاه تهران پرداخت و افزود: یک سال است که رادیو فرهنگ دانشگاه تهران به صورت پایلوت در این دانشگاه راه‌اندازی شده و این طرح بسیار موفقی بوده است، بطوریکه در اوایل این طرح حدود ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران به طور مستقیم درگیر برنامه‌سازی این رادیو شدند و برنامه‌های مختلفی را در عرصه اخبار دانشگاه، فرهنگی- هنری، گفتگو و مصاحبه تهیه و تولید کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به استقبال دانشجویان و دانشگاهیان از راه‌اندازی رادیو فرهنگ در این دانشگاه خاطرنشان کرد: این طرح امسال در سطح دانشگاه تهران گسترش می‌یابد و برنامه‌هایی که به صورت مقطعی از طریق این رادیو منتشر می‌شود، تبدیل به برنامه دائمی و روزانه خواهد شد. در واقع از امسال بعد از اذان و نماز ظهر برنامه رادیو فرهنگ به دانشجویان ارائه خواهد شد.

دکتر سرسنگی تاکید کرد: راه اندازی رادیو فرهنگ در دانشگاه تهران فرصت خوبی برای کسانی که علاقه‌مند به حوزه برنامه‌سازی رادیویی هستند ایجاد خواهد کرد، ضمن اینکه اخبار و اطلاعات علمی،‌ فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را به مخاطبین خود ارائه خواهد داد.

وی از اجرای طرح تولید برنامه‌های بصری قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تصمیم داشتیم اوایل اردیبهشت ماه شبکه مولتی مدیا در دانشگاه تهران راه اندازی شود تا برنامه‌ها به صورت تصویری تولید و در فضای مجازی در اختیار مخاطبین قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق محتوای انواع مراسم‌ و برنامه‌هایی نظیر میزگرد، مصاحبه، برنامه‌های هنری، تئاتر،‌اطلاعات و اخبار دانشگاه و همچنین برخی کلاس‌های درس را به صورت تصویری در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: طرح راه‌اندازی این رادیو آماده شده و در هیات رئیسه دانشگاه نیز به تصویب رسیده است، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود این رادیو اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه راه‌اندازی شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار موفق به انجام این کار نشدیم که بنا داریم در صورت تامین منابع مالی و جذب اسپانسر این برنامه قبل از مهر ماه جاری در دانشگاه راه اندازی شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.