صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دایی: علیرضا حقیقی جواب قطعی نداده است/ اخباری پیشنهاد خارجی دارد
دایی: علیرضا حقیقی جواب قطعی نداده است/ اخباری پیشنهاد خارجی دارد

دایی: علیرضا حقیقی جواب قطعی نداده است/ اخباری پیشنهاد خارجی دارد

مربی تیم سایپا گفت: با علیرضا حقیقی صحبت‌هایی صورت گرفته ولی جواب قطعی دریافت نکرده‌ایم و اخباری پیشنهاد خارجی دارد.

محمد دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد دایی در جمع خبرنگاران درخصوص عملکرد تیم سایپا در بازی اول این تیم گفت: عملکرد تیم ما راضی کننده بود اما به دلیل تمرین‌ها و فشاری که قبل از آغاز فصل داشتیم کمی از نظر بدنی ضعف داشتیم که در دو سه بازی بعد برطرف می‌شود و قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

او همچنین در مورد بازی دوم تیم سایپا مقابل پیکان نیز گفت: پیکان تیم خوبی است و کار آسانی مقابل آن‌ها نداریم ولی قطعا ما نیز برای برد پا به زمین مسابقه می‌گذاریم و به همین کار برای هر دو تیم سخت است ولی همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را از این مسابقه کسب کنیم.

دایی در مورد اضافه شدن برخی بازیکنان همچون علیرضا حقیقی به این تیم گفت:‌ فصل گذشته نیز در برخی پست‌ها کمبودهایی داشتیم و همه سعی خود را کردیم تا آن‌ها را برطرف کنیم. همان طور هم که می‌دانید امسال تعدادی از بازیکنان ما از تیم جدا شدند و ضعف‌هایی را داریم که به نظر من براری جنگیدن در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا باید با اضافه کردن بازیکنان جدید خود را برای کسب نتایج بهتر آماده کنیم. من مطمئنم اگر نتوانیم نیروی جدید به تیم اضافه کنیم قطعا در ادامه لیگ به مشکل می‌خوریم.

او افزود: در مورد علیرضا حقیقی هم گویا صحبت‌هایی انجام داده‌اند اما هنوز جواب قطعی به باشگاه داده نشده است. البته اخباری نیز از دروازه‌بانان خوب ایران است ولی متاسفانه در فصل گذشته نتوانست انتظارات ما را برآورده کند. در تیم ما هم شرایط به گونه‌ای است که هر کسی که آماده‌تر باشد می‌تواند درون دروازه بایستد اما او نتوانست در بیشتر بازی‌ها ما را همراهی کند و به همین دلیل قصد دارد از تیم جدا شود و ما نیز به همین منظور تلاش خود را می‌کنیم تا دروازه‌بانی را جایگزین کنیم.

مربی تیم سایپا در مورد اخباری ادامه داد: ما از او خواسته‌ایم که به تمرین‌های تیم برگردد اما گویا قصد این کار را ندارد و پیشنهاد خارجی دارد ولی این راهی که او رفته درست نیست و باید حرفه‌ای‌تر عمل کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.