صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تمهیدات وزارت علوم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان
تمهیدات وزارت علوم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان

تمهیدات وزارت علوم برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان

دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دوره، «آشنایی با مسائل اجتماعی دانشگاه و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان» را برگزار می‌کند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم و تحقیقات، «دوره آشنایی با مسائل اجتماعی دانشگاه و برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان» از ۸ تا ۱۰ مردادماه سال جاری با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های دولتی منتخب کشور در محل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه، تلاش می‌شود تا با ارایه سخنرانی‌ها و گفتگوهای علمی، تصویری از وضعیت موجود مسائل اجتماعی جامعه و فضای دانشگاهی کشور ترسیم و راهکارهایی برای کنترل و کاهش این مسائل پیشنهاد شود. همچنین، موضوع اوقات فراغت دانشجویان در کارگاه‌های تخصصی به بحث گذاشته می‌شود و پیرامون چگونگی غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت از رهگذر برگزاری اردوهای دانشجویی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

بخشی از چالش‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در فضای دانشگاه‌ها ناشی از عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و فقدان برنامه‌های فرهنگی جذاب برای دانشجویان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ انتظار می‌رود کارشناسان حاضر در این برنامه علاوه بر کسب دانش و بینش درباره تحلیل مسائل اجتماعی جامعه و دانشگاه، با تکنیک‌ها و مهارت‌های برگزاری یک اردوی فرهنگی و طبیعت‌گردی دانشجویی آشنا شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.