صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی
اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی

معاون استاندار تهران خبر داد

اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از اختصاص 48 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در ادامه این جلسه دهقان معاون اداره کار استان تهران گزارشی از عملکرد این اداره در خصوص اشتغالزایی در سطح استان تهران ارائه کرد و با اشاره به ۴۸ میلیارد تومان اعتبار تعیین شده در حوزه مشاغل خانگی برای سال ۱۳۹۷ گفت: از ابتدای مرداد ماه اقدامات و هماهنگی‌ها برای اعطای تسهیلات به حوزه مشاغل خانگی آغاز شده است. ۳۲۱ طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های مختلف از جمله بانک ملی، صادرات، رفاه، مسکن و کارگران و همچنین توسعه تعاون و ملت ارسال شده است.

وی افزود: ۱۶۶۵ طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل از سال گذشته باقیمانده‌اند که از سوی بانک‌ها پرونده آنها در دست بررسی قرار دارد.

دهقان درباره اعطای تسهیلات مشاغل روستایی و عشایر برای سال جاری نیز گفت: ۲۷۳ میلیارد تومان سهم اعتبار در بخش روستایی و عشایری برای سال جاری در استان تهران در نظر گرفته شده که تا کنون ۵۶۴ طرح در این بخش به بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی معرفی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

زمان اجرای افزایش جرایم رانندگی/ جریمه‌ها تا ۵۰۰ برابر افزایش می‌یابد

به گزارش کسب و کار نیوز ، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.