صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / ‌اجرای طرح‌های پژوهشی منجر به رسیدن مدل‌هایی برای توسعه ورزش و مدیریت جوانان شود
‌اجرای طرح‌های پژوهشی منجر به رسیدن مدل‌هایی برای توسعه ورزش و مدیریت جوانان شود

یک مسئول:

‌اجرای طرح‌های پژوهشی منجر به رسیدن مدل‌هایی برای توسعه ورزش و مدیریت جوانان شود

‌رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار ما از اجرای طرح‌های پژوهشی در وزارت ورزش و جوانان این است که به مدل‌هایی برای توسعه ورزش و مدیریت جوانان برسیم.

فضلی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌فضلی در همایش یافته‌های پژوهشی حوزه ورزش و جوانان در اردبیل با بیان اینکه در وزارت ورزش و جوانان ۳۱ استان کشور را به شش منطقه تقسیم بندی کرده و اولین جلسه هم‌اندیشی نیز در استان البرز برگزار شده است، گفت: دومین جلسه هم‌اندیشی و همایش نیز با تکیه بر سرمایه انسانی اعم از دانشگاهیان، پژوهشگران و اندیشمندان استان که در حوزه مطالعاتی ورزش و جوانان حضور دارند، در استان اردبیل در حال برگزاری است. 

وی نشر یافته‌های علمی و نو را فلسفه اصلی این همایش عنوان کرد و افزود: امید می‌رود تاثیر رویدادهای علمی به تغییر و ارتقای نگرش‌ها در حوزه تخصصی ورزش و جوانان کمک کند. 

فضلی با بیان اینکه در بستر پژوهش استانی شاهد گسترش دانشگاه‌ها و علوم مختلف هستیم، تصریح کرد:  در برنامه‌ریزی بودجه کشور در دولت نیز ردیفی برای انجام طرح‌های پژوهشی در نظر گرفته شده است. 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تاکید بر این است که فعالیت‌های پژوهشی بر اساس نیازها و کاربرد انجام شود. 

وی با بیان اینکه ما به لحاظ تولید مقالات علمی و توسعه آموزش در کشور رتبه خوبی در دنیا داریم، ولی در تولید و خلاقیت‌های علمی نیازمند همت و فعالیت بیشتر هستیم، گفت: انتظار ما از اجرای طرح‌های پژوهشی در وزارت ورزش و جوانان این است که به مدل‌هایی برای توسعه ورزش و مدیریت جوانان برسیم. 

فضلی با بیان اینکه ما در سال گذشته ۱۶۴ طرح پژوهشی استانی پالایش شده در دو حوزه ورزش و جوانان را در سامانه سمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت کردیم، افزود: با ارتباط و ایجاد ساختار شورای پژوهش و فناوری پل ارتباطی ما با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برقرار شده و در همین راستا ۱۳۰ عضو هیات علمی در سراسر کشور با ما در ارتباط هستند. 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اظهارامیدواری کرد: طرح‌های پژوهشی راهگشای مدیریت اجرایی استان‌ها باشد. 

  

هر سازمان خلاق، زنده و پویا در جهت رشد و توسعه نیازمند پژوهش و تحقیق است 

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این همایش گفت: هر سازمان خلاق، زنده و پویا در جهت رشد و توسعه نیازمند پژوهش و تحقیق است تا با نظرسنجی و نیازسنجی از وضع موجود خود مطلع شود. 

وی با بیان اینکه باید با نگاه علمی منابع محدود سازمان را در راستای نیازهای سازمان تخصیص داد، افزود: در یک سازمان باید با یک نگاه راهبردی به امر پژوهش و فناوری در راستای سرمایه‌گذاری گام برداشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.