چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / نامزدهای برگزیده رقابت‌ عکاسی با پهپاد+تصاویر
نامزدهای برگزیده رقابت‌ عکاسی با پهپاد+تصاویر

نامزدهای برگزیده رقابت‌ عکاسی با پهپاد+تصاویر

تصاویر برگزیده رقابت‌های عکسبرداری هوایی با پهپاد منتشر شدند.

عکس

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گیزمگ، رقابت “عکاسی با پهپاد”(Drone Awards) که رقابتی در زمینه عکاسی است، آثار بسیاری را از هنر عکسبرداری هوایی به نمایش می‌گذارد. رقابت‌های امسال، شامل تصاویر بسیاری از جمله تصاویر باشکوه انتزاعی و تصاویر منحصربه‌فرد از زندگی شهری بود.

آغاز این رقابت با یک سازمان ایتالیایی غیرانتفاعی موسوم به “Art Photo Travel” بود که هدف آن پیشرفت عکاسی و فرهنگ است. پروژه جدید این سازمان، رقابت‌های Drone Awards است که تحت تاثیر گسترش حوزه عکسبرداری هوایی، شکل جدیدی از این کار را نشان می‌دهد.

در این رقابت‌ها، شرکت‌کنندگان، با استفاده از پهپاد، تصاویر هوایی را در موضوعات گوناگون ثبت می‌کنند. با در نظر گرفتن مشکلات مربوط به نظارت و حریم خصوصی در این فناوری، هنرمندان نقش مهمی را بر عهده دارند. هنرمندان از هنر عکاسی برای خلق تصاویر خارق‌العاده‌ای استفاده می‌کنند که درک آنها را از جهان ورای سطح زمین و راه ارتباط با آن نشان می‌دهد.

در این رقابت، شش مقوله مهم وجود دارد که طبیعت، ورزش، زندگی شهری، حیات وحش و مردم را شامل می‌شود اما شاید جالب‌ترین بخش، مقوله “انتزاعی” باشد. این بخش، جنبه هنری عکسبرداری با پهپاد را با تصاویر شگفت‌انگیزی از الگوهای هندسی سورئال نشان می‌دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.