صفحه اصلی / اسلایدر / سکه از ۴ میلیون تومان گذشت
سکه  از ۴ میلیون تومان گذشت

سکه از ۴ میلیون تومان گذشت

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با افزایش شدیدی نسبت به روز گذشته مواجه شد به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون تومان را نیز رد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه هفتم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۴۹۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۱۱ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۶۹ هزار تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۹۴۲ هزار تومان معامله شد.
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت نسبت به روز گذشته ۴۸۶ هزار تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومانی به ارزش ۳۰۵ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.
با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۰۳ تومان قیمت خورد. هر یورو بدون تغییر ۵ هزار و ۱۳۴ تومان و هر پوند نیز ۵ هزار و ۷۶۹ تومان ارزش‌گذاری شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.