پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / موسیقی / دیدار معاون وزیر ارشاد از تمرین ارکستر به رهبری فخرالدینی
دیدار معاون وزیر ارشاد از تمرین ارکستر به رهبری فخرالدینی

دیدار معاون وزیر ارشاد از تمرین ارکستر به رهبری فخرالدینی

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمرین ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری فرهاد فخرالدینی دیدن کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری عصر شنبه – ششم مرداد ۱۳۹۷ – از تمرین ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری فرهاد فخرالدینی بازدید کرد.
برنامه «شبی با فخر موسیقی ایران» با اجرای ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی وحید تاج و مجتبی عسگری قرار است ۱۱ و ۱۲ مردادماه در تالار وحدت برگزار شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، فخرالدینی رهبر پیشین ارکستر ملی ایران که پس از چند سال با این کنسرت به صحنه موسیقی باز می گردد، درباره این اجرا گفته بود که این کنسرت نتیجه ۵۰ سال فعالیت من در زمینه موسیقی است.
به گفته استاد فخرالدینی، برای این کنسرت رپرتواری که تدارک دیده شده همه از آثار وی است که از ۵۰ سال پیش تاکنون ساخته شده است.
علی‌اکبر قربانی رهبر ثابت ارکستر فرهنگ و هنر درباره پذیرش استاد فخرالدینی به عنوان رهبر مهمان این ارکستر گفت: چندین سال است که استاد فخرالدینی از ارکستر ملی کناره‌گیری کرده‌اند. ما در وضعیت حاضر فرصت را مناسب دیدیم و تصمیم به دعوت از ایشان گرفتیم.
وی افزود: جای بسی خوشحالی است که در مدت ۴ سال تشکیل ارکستر فرهنگ و هنر توانسته‌ایم این ارکستر را از لحاظ کیفی به سطحی برسانیم که موزیسین بزرگی مثل استاد فخرالدینی چوب رهبری آن را به دست بگیرد.
قربانی یادآور شد: استاد فخرالدینی در کارشان بسیار حساس و دقیق هستند و هر کاری را قبول نمی‌کنند ولی از آنجایی که ایشان از نزدیک با روند کار ارکستر آشنا بودند و به خاطر ارتقا کیفی ارکستر و شور و اشتیاق نوازندگان، دعوت ما به عنوان رهبر مهمان را پذیرفتند.
فراهنگ**۹۰۱۲ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

امیر مقاره خواننده “ماکان بند” بازداشت شد / خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده

خبرگزاری قوه قضائیه: مقاره پس از ارائه تعهد، دادسرا را ترک کرده میزان خبرگزاری قوه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.