صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ/ “شیرازی” خودساخته!
ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ/ “شیرازی” خودساخته!

ابهام در واگذاری تبلیغات میلیاردی لیگ/ “شیرازی” خودساخته!

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیش‌نویس قراداد تبلیغات محیطی می‌دهد که هفته گذشته رئیس این سازمان از امضای قرارداد با شرکت جدید تبلیغات محیطی خبر داده بود. حرف‌های ضد و نقیضی که دوباره باشگاه‌ها را در رسیدن به نوایی از طریق درآمد تبلیغات محیطی ناامید می‌کند.

چمن ورزشگاه امام رضا

به گزارش کسب و کار نیوز، درباره آخرین وضعیت واگذاری تبلیغات محیطی اعلام کرده بود: قراداد تبلیغات محیطی بسته شده است و فردا نام شرکتی که با آن قراداد امضا کردیم اعلام خواهد شد.

از آن تاریخ بیش از یک هفته می‌گذرد و همچنان شرکتی معرفی نشده است. همچنین برخلاف صحبت‌های بهاروند که اعلام کرده بود قرارداد تبلیغات محیطی امضا شده، درودگر اعلام می‌کند که فعلا پیش قراردادها تنظیم شده است. این صحبت‌های ضد و نقیض، باشگاه‌ها را نگران می‌کند که نکند امسال هم در گرفتن حقشان از تبلیغات محیطی همانند سال‌های قبل ناکام بمانند.

همچنین باشگاه‌ها با توجه به صحبت‌های درودگر درباره مطالبات سازمان لیگ و باشگاه‌ها از شرکت امین‌سیما کیش بابت تبلیغات محیطی لیگ هفدهم که گفته “با توجه به این که آن زمان مسئولیت نداشتم، موضوع به من مربوط نمی‌شود. باشگاه‌ها باید خودشان پیگیر باشند.” باید بدانند که با این منطق اگر به فرض محال، مسئولان سازمان لیگ تغییر کنند، مسئولان جدید پیگیر مطالبات آن‌ها نخواهند بود؛ نکته‌ای که بسیار عجیب است زیرا سازمان لیگ با شرکت امین‌سیما کیش قراداد امضا کرده نه باشگاه‌ها!

در هر صورت، ابهاماتی که در واگذاری تبلیغات محیطی به شرکت جدید – در حالی که سازمان لیگ خودش می‌خواهد متولی این ماجرا باشد – و عدم معرفی تاریخ مناقصه و نام شرکت‌هایی که برای مناقصه اعلام آمادگی کرده‌اند، اهالی فوتبال را نگران می‌کند که امسال هم فوتبال ایران درآمدی از تبلیغات محیطی نخواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.