صفحه اصلی / سرخط خبرها / آغاز جلسه علنی مجلس
آغاز جلسه علنی مجلس

آغاز جلسه علنی مجلس

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و برای رسیدگی به ادامه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان آغاز شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، گزارش کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های خدمات رسان و ستادبازسازی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله در مورخ ۱۳۹۶.۸.۲۱ در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهرآفتاب و همچنین بررسی طرح اصلاح بند (الف) ماده (۹۰) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار دارند.

گزارش نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی، بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بخشنامه های وزارت راه و شهرسازی در حوزه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نیز از دیگر دستور کارهای امروز مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.