صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کمالوند: هدف ما صعود به لیگ برتر است
کمالوند: هدف ما صعود به لیگ برتر است

کمالوند: هدف ما صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم اکسین البرز می‌گوید با این که تیم جوان و نوپایی دارد اما هدف تیمش، صعود به لیگ برتر است.

فراز کمالوند

به گزارش کسب و کار نیوز، فراز کمالوند سرمربی تیم اکسین البرز درباره شرایط تیمش در فصل آینده لیگ دسته اول گفت: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما اردو دو هفته ای در سرعین داشتیم. حدود ۱۶-۱۷ بازیکن برای فصل آینده جذب کردیم. تمرینات قدرتی و هوازی خود را در در سرعین دنبال کردیم. الان برگشتیم تهران و فردا اردوی چهار روزه در رشت داریم. به محض برگشت از محض اردو رشت، خود را برای مسابقات لیگ آماده می‌کنیم. بازیکنان ما حدود ۶۰ درصد آمادگی خود را پیدا کردند و در ادامه تمرینات، به دنبال آن هستیم که این بازیکنان بتوانند آمادگی کامل خود را برای حضور در مسابقات لیگ به دست آورند.

وی در ادامه گفت ما به دنبال چهار بازیکن دیگر برای تکمیل تیممان هستیم احتمالا این بازیکنان را بعد از نقل و انتقالات لیگ برتر جذب کنیم و بازیکنانی که از نقل و انتقالات لیگ برتر جا بمانند را به تیم خود اضافه کنیم.

کمالوند در پایان گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است. خدا را شکر شرایط مدیریتی تیم بسیار خوب و هموار است و ما هیچ مشکل جانبی نداریم که برایمان دردسرساز شود.‌ با این که تیم جوان و نوپایی داریم اما تمام تلاشمان این است که بتوانیم راه صعود را برای لیگ برتر هموار کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.