صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / مهارت‌آموزی هنر تبدیل دانایی به توانایی است
مهارت‌آموزی هنر تبدیل دانایی به توانایی است

معاون وزیر کار اعلام کرد

مهارت‌آموزی هنر تبدیل دانایی به توانایی است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر رفع فقر مهارتی در کشور، گفت: امروز ایران بیش از هر زمان به مهارت تدبیر نیاز دارد.

هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت - کرج

به گزارش کسب و کار نیوز، سلیمان پاک سرشت در مراسم اختتامیه هجدهمین مسابقات ملی مهارت در روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: موضوع مهارت آموزی آن چنان که باید جدی گرفته نمی‌شود و انتظار داریم در چنین رویدادهایی از جریان مهارت وجوانان ماهری که می‌توانند در کشور ثروت‌آفرین باشند، حمایت شود.

وی با هشدار نسبت به فقر مهارتی در کشور ادامه داد: خیرین مهارت‌آموز و انبوه کارآفرینانی که با مهارت آموختن روی پای خود ایستاده‌اند کمر همت بسته‌اند تا کشور را در این شرایط حمایت کنند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ابراز امیدواری کرد: با اقبالی که در سال‌های اخیر نسبت به آموزش‌های مهارتی صورت گرفته مسیر پیش‌رو مسیر گشایش و حل مشکلات و سعادت کشور باشد.

پاک سرشت، مهارت‌آموزی را هنر تبدیل دانایی به توانایی دانست و گفت: دانستن برای توانستن کافی نیست و باید تجربه و دانش عملی را بیش از هر زمان مورد توجه قرار بدهیم و تلاش مهارت آموزانی که آسایش یادگیری مدرک محور بودن را با رنج مهارت آموختن جایگزین کرده‌اند، قدر بدانیم.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط امروز ایران بیش از هر زمان به مهارت تدبیر نیاز دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، تهران به‌عنوان مرکز سیاسی و اداری، کانون اقتصادی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.