صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / عباس: هیأت فتح فردا به قاهره می‌رود
عباس: هیأت فتح فردا به قاهره می‌رود

عباس: هیأت فتح فردا به قاهره می‌رود

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که هیأت فتح فردا (یک‌شنبه) برای بیان موضع در قبال طرح آشتی ملی به قاهره می‌رود.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: برادران مصری مسأله و ایده‌ای را درباره آشتی ملی به ما ارائه کرده بودند که فردا هیأتی از جنبش فتح برای ارائه موضع این جنبش در قبال طرح آشتی ملی مذکور به قاهره سفر خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، محمود عباس در نشست کمیته اجرایی که در مقر ریاست تشکیلات خودگردان در شهر رام‌الله برگزار شد، خاطرنشان کرد: هیأت فلسطینی پاسخی به هیچ طرفی ارائه نخواهد کرد؛ چرا که وقتی درباره این مسأله صحبت می کنیم، درباره موضع طرف فلسطینی که در ۲۰۱۷ اتخاذ شده بود، حرف می‌زنیم و ما به آن پایبند هستیم.

از سوی دیگر، عباس اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را محکوم و تأکید کرد که این که اقدامات دیگر قابل تحمل نیست و باید موضعی جدی برای متوقف کردن این اقدامات اتخاذ شود.

وی افزود: درباره طرح آمریکایی موسوم به “معامله قرن” نیز وضعیت به همین منوال است و ما مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده و می‌کنیم و خواهیم کرد. این مسأله برای ما تمام شده است و هیچ توجهی به آن نداریم.

عباس در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما درباره این مسأله و واکنش‌ها یا تصمیماتی که می‌توان در این بازه زمانی در نشست کمیته اجرایی یا شورای مرکزی و یا سازمان ملل اتخاذ کرد، صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.