صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / دو روز تا پایان کار نمایشگاه موزه لوور در تهران

مدیرکل امور موزه های کشور خبر داد

دو روز تا پایان کار نمایشگاه موزه لوور در تهران

تنها دو روز دیگر به پایان نمایشگاه موزه لوور در تهران باقی مانده است آثار نمایشگاه موزه لوور فرانسه سه شنبه برای بازگشت به پاریس از موزه ملی ایران جمع آوری می شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، تنها دو روز دیگر به پایان نمایشگاه موزه لوور در تهران باقی مانده است آثار نمایشگاه موزه لوور فرانسه سه شنبه برای بازگشت به پاریس از موزه ملی ایران جمع آوری می شوند.

محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه های کشور گفت: دوشنبه ۸ مرداد ماه آخرین زمان بازدید از نمایشگاه موزه لوور در تهران است و آثار تاریخی این نمایشگاه روز ۳ شنبه ۹ مرداد ماه برای برگشت به فرانسه جمع آوری می شود.

وی گفت: از اسفند ماه تا کنون ۲۵۰ هزار نفر با خرید بلیت از نمایشگاه دیدن کرده اند. تعدادی دیگر نیز مهمان موزه ملی ایران بوده اند و یا بلیت رایگان دریافت کرده اند بنابراین آمار بازدید از نمایشگاه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بوده است.

کارگر بیان کرد: در این مدت افراد زیادی از جمله شخصیت ها، هنرمندان و شخصیت های سیاسی و خارجی از نمایشگاه موزه لوور در تهران بازدید کرده اند.

وی درباره اینکه چه پژوهشی روی اشیای تاریخی موزه لوور انجام شده است گفت: این پژوهش ها به عکاسی از آثار توسط پژوهشگران انجامیده است که آن هم در راستای تحقیقات خودشان بوده است. کارگر گفت: با موزه لوور قرارداد پژوهشی دائمی داریم مانند برگزاری دوره های آموزشی همایش های آموزشی و کمک و راهنمایی و استفاده از تجارب مرمت اشیا.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.