صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / جمع آوری پاتوق معتادان در خیابان نلسون ماندلا
جمع آوری پاتوق معتادان در خیابان نلسون ماندلا

توسط شهرداری منطقه 3 انجام شد

جمع آوری پاتوق معتادان در خیابان نلسون ماندلا

شهرداری منطقه 3 تهران اعلام کرد قطعه زمینی که شهروندان به دلیل تجمع معتادان و زنان خیابانی در آن، شکایت می‌کردند جمع آوری شد.

دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر

به گزارش کسب و کار نیوز، چندی پیش ساکنین واقع در خیابان نلسون ماندلا بعد از میرداماد اعلام کرده بودند که قطعه زمین مخروبه‌ای در نبش کوچه قبادیان شرقی رها شده تبدیل به پاتوق معتادین و زنان خیابانی شده است.

این شکایت مردمی مانند سایر نظرات و شکایات مردمی به شهرداری منطقه ۳ تهران ارجاع شد و امروز این نهاد اعلام کرد زمین مزبور پاکسازی شده است.

در همین رابطه وحید طلائی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۳ اعلام کرد: جهت سالم سازی محیط زندگی شهری و ساماندهی مکان های بی دفاع و آسیب خیز، قطعه زمین رها شده درخیابان نلسون ماندلا که طی سالهای اخیر به محل اجتماع معتادان و زنان خیابانی مبدل شده بود پاکسازی شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، وی از جمع آوری پاتوق معتادان در راستای ساماندهی و بهسازی فضاهای بی دفاع شهری خبر داد و گفت: طی درخواست های مکرر شهروندان و شکایات مردمی مبنی بر جمع آوری افراد معلوم الحال در قطعه زمین رها شده‌ در خیابان  مذکور، با همکاری نیروی انتظامی، این افراد جمع آوری شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.