صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / الکامپ بزرگ ترین رویداد فناوری کشور است
الکامپ بزرگ ترین رویداد فناوری کشور است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور:

الکامپ بزرگ ترین رویداد فناوری کشور است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های منطقه است، گفت: الکامپ بزرگ ترین رویداد فناوری کشور است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۴ ) از امروز ( ۶ مرداد ) در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد و تا ۹ مرداد ماه به کار خود ادامه می دهد.
به گزارش کسب و کار نیوز، محمد باقر اثنی عشری روز شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۲۴ ) افزود: هرچند نمایشگاه الگامپ افت و خیزهایی را تجربه کرده اما الکامپ ۲۱ تا ۲۴ شاهد خیزش توسعه فناوری اطلاعات و مشارکت مردم در این حوزه بودیم که اثرات آنها را می توان در زندگی شهروندان ملاحظه کرد.
وی، ‘ پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی را شعار الکامپ ۲۴ اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه در ۱۸ سالن و فضایی به مساحت حدود ۲۷ هزار متر مربع دایر شده است.
وی به افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت در سال ۲۰۰۱ میلادی ۳٫۸ درصد بوده که در سال ۲۰۱۸ به ۷۰ درصد رسیده که برمبنای آن، فرصت کسب و کار نوین بر مبنای اینترنت شکل گرفته است.
اثنی عشری ادامه داد که این کار به ثروت سازی، ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه کمک شایانی کرده است.

** افزایش شرکت های استارتاپی در الکامپ ۲۴
وی به افزایش شرکت های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ ۲۴ اشاره کرد و گفت: سال ۹۲ حدود ۸۰ شرکت استارتاپی در این نمایشگاه حضور یافتند که در الکامپ ۲۴ این تعداد به بیش از ۴۰۰ شرکت رسیده است.
وی اظهار داشت: جوانان ایرانی در نمایشگاه الکامپ فرصت یافتند تا حاصل تلاش خود را به نمایش بگذارند.
اثنی عشری، الکام استارز را یکی از بزرگ ترین گردهمایی کسب و کارهای نوین کشور اعلام کرد و گفت: در کنار کسب و کار نوین باید از شرکت های بزرگ این بخش از کشور غافل نشد و راه حل های مناسب برای رفع چالش های انان پیدا کرد.
وی ادامه داد که علاوه بر الکام استارز، الکام گیمز یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه است که در فضایی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به کسب و کارهای بازی های رایانه ای می پردازد.
وی بخش دیگر نمایشگاه به الکام ترندز اختصاص یافت که در ان به موضوعاتی نظیر هوش مصنوعی، رایانش ابری، اینترنت اشیا و داده های بزرگ پرداخته می شود.
وی ادامه داد: دولت الکترونیک یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه است که خدمات الکترونیکی سازمان ها و مجموعه های دولتی را معرفی می کند.
علمی ۱۲۰۱**۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.