صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در محورهای خراسان‌شمالی
افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در محورهای خراسان‌شمالی

افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در محورهای خراسان‌شمالی

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به آمار نگران‌کننده وقوع تصادفات در جاده‌های استان، گفت: در چهار ماهه نخست امسال متأسفانه شاهد افزایش 20 درصدی تصادفات در جاده‌های استان هستیم.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار«علیرضا مظاهری»، با اشاره به این‌که شمارد تصادفات جاده‌ای امسال ۹۶۴ مورد گزارش شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵۶ مورد فوتی، ۵۵۹ مورد جرحی و ۳۴۹ مورد نیز خسارتی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به این‌که با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد ۲۷ درصد تصادفات فوتی در محورهای فرعی به وقوع پیوسته است، افزود: نزدیک به ۱۴ درصد از تعداد کل تصادفات فوتی مربوط به موتورسیکلت‌سواران است.

وی با تأکید بر این‌که تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته، یادآور شد: رعایت نکردن نکات راهنمایی و رانندگی، خستگی، خواب‌آلودگی هم‌چنین تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین عوامل وقوع تصادفات است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمار نگران‌کننده وقوع تصادفات در جاده‌های استان، گفت: در چهار ماهه نخست امسال متأسفانه شاهد افزایش ۲۰ درصدی تصادفات در جاده‌های استان هستیم.

سردار مظاهری با اشاره به این‌که تعداد کل تصادفات فوتی در سطح جاده‌های استان ۵۶ مورد اعلام شده است، افزود: خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۴ نفربر اثر تصادفات فوت شده‌اند که خوشبختانه این رقم نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تأکید بر این‌که رانندگان باید نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، یادآور شد: با توجه به افزایش ترددها در فصل تابستان و شلوغی جاده‌ها از رانندگان عزیز تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا سفر خوب و خوشی را برای خود و اطرافیان رقم بزنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.