صفحه اصلی / اجتماعی / محیط زیست / پیش‌بینی افزایش ابر در برخی از استان‌ها/گرد و خاک در راه ۳ استان
پیش‌بینی افزایش ابر در برخی از استان‌ها/گرد و خاک در راه ۳ استان

پیش‌بینی افزایش ابر در برخی از استان‌ها/گرد و خاک در راه ۳ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، بیشینه و کمینه هوای تهران در دو روز آینده و شرایط جوی در برخی استان‌های کشور را پیش‌بینی کرد.

هواشناسی

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، از افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان ،بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و ارتفاعات مرکزی البرز خبر داد.

وی افزود: از امروز جمعه (پنجم مرداد) تا یکشنبه (هفتم مرداد)، پدیده‌ غالب در برخی نقاط شمال شرق و بخش‌هایی از استان ایلام، خوزستان و بوشهر گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. همچنین مناطق غربی خلیج‌فارس در روز جمعه (۶مرداد) و همچنین سواحل جنوب شرقی کشور در روزهای جمعه و شنبه (ششم و هفتم مرداد)‌ به سبب وزش باد مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره شرایط آب و هوایی تهران در روزهای آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (شنبه و یکشنبه، ششم و هفتم مرداد ماه )صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران به ترتیب در این دو روز ۳۹ و ۲۷ درجه سانتیگراد و ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۰۴؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سرما و یخبندان در ۱۵ استان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.