پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / شکست تکواندوی ایران مقابل چین در نیمه نهایی گرنداسلم
شکست تکواندوی ایران مقابل چین در نیمه نهایی گرنداسلم

مسبقات تیمی گرنداسلم تکواندو ۲۰۱۸ - چین

شکست تکواندوی ایران مقابل چین در نیمه نهایی گرنداسلم

تیم تکواندوی ایران با شکست مقابل چین، میزبان دومین دوره مسابقات تیمی گرنداسلم تکواندو، از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، در نخستین روز از رقابتهای دومین دوره مسابقات تیمی گرنداسلم تکواندو در شهر “ووشی” چین، نمایندگان ایران در مسابقه نیمه نهایی بخش مردان به مصاف تیم میزبان رفتند که با شکست در این دیدار، راهی دیدار رده‌بندی این مسابقات شدند.

تیم ملی ایران پس از یک دور استراحت، مقابل ترکیه قرار گرفت که با پیروزی ۶۵ – ۵۳ مقابل این تیم راهی مبارزه نیمه‌نهایی شد. شاگردان سید نعمت خلیفه در مبارزه مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم چین قرار گرفتند که در این بازی با حساب ۶۵ – ۵۵ نتیجه را به میزبان مسابقات واگذار کردند.

به این ترتیب تیم ملی ایران با یک برد(مقابل ترکیه) و یک شکست(مقابل چین) راهی دیدار رده‌بندی این دور از مسابقات گرند اسلم شد. ایران در دور گذشته این مسابقات که به میزبانی چین برگزار شد، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در جریان این مسابقه تیم ملی ایران تا اواسط راند دوم از چین عقب بود که توانست با درخشش عرفان ناظمی اختلاف ۸ امتیازی را جبران کرده و از حریف خود پیشی بگیرد. با این حال درخشش ناظمی که تا پایان مسابقه ادامه داشت برای پیروزی مقابل چین کافی نبود و ایران نتیجه را به هوگوپوشان میزبان واگذار کرد.

هدایت تیم ملی ایران را سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی برعهده دارد و طبق تصمیم او، تکواندوکاران حاضر در ترکیب ایران به قرار زیر هستند:
۱) سیدحسین احسانی
۲) مهدی جلالی
۳) رامین حسین‌قلی‌زاده
۴) پوریا عرفانیان
۵) عرفان ناظمی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.