صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کریمی: تیم ما تلفیقی از جوانان و با تجربه‌هاست
کریمی: تیم ما تلفیقی از جوانان و با تجربه‌هاست

کریمی: تیم ما تلفیقی از جوانان و با تجربه‌هاست

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید که با وجود خروج بعضی از بازیکنان اصلی این تیم، آن‌ها تمرینات مناسبی داشته اند.

فیروز کریمی

به گزارش کسب و کار نیوز، فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، گفت: ما در فصل جدید تعداد زیادی از بازیکنان ما را به دلایل مختلف از دست دادیم و بازیکنان نسبتا جوان‌تر را جایگزین کردیم و تمرینات‌مان را شروع کردیم. واضح است که فوتبال یک ورزش دیر بازده است. در فصل جدید برای ما شرایط را مشکل‌تر از فصل قبل می‌کند اما بازیکنان جوان ما از پتانسیل بالایی برخوردارند. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه داریم که به ما این امکان را می‌دهد در کوران مسابقات با دست پرتری مسابقات را ادامه بدهیم.

او ادامه داد: بازیکن جوان بازیکنی است که بحث آزمون و خطا را به همراه دارد. باید به پای جوانان ایستاد اما خوبی این کار این است که اگر ما امسال را با شرایط ایده‌آل به پایان ببریم در فصل آینده دلواپسی نخواهیم داشت و دست‌مان پرتر است. در کل تیم ما به اندازه‌ای که مورد نیاز برای شروع مسابقات است، آمادگی دارد. رفت و آمد بعضی بازیکنان ما یک مقدار کار ما را دچار خلل کرد اما جای نگرانی نیست. با همین بضاعت تمرینات مناسبی داشتیم. امیدوارم در فصل جدید مسابقات زیبا و نتایج مثبتی داشته باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد وضعیت تیمش گفت: تغییر و تحولات تیم ما در عمق قضیه نیست و اسمش تغییر کرده است. به لحاظ کلی و حتی جزیی تیم خیلی تغییر نکرده است. یک سری قوانین در فوتبال حاکم است که دست را بسته است. با هر اسمی که باشد این تیم نماینده استان است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. فکر می‌کنم که نسبت به فصل گذشته ممکن است آن توفیقات را نداشته باشیم اما اطمینان دارم در کنار طرفداران خونگرم، صبور و فهیمش که همیشه انگشت‌نما بوده‌اند ما بتوانیم با شرایط ایده‌آل‌تری وارد مسابقات بشویم. ماشین‌سازی بی‌شک یک تیم و باشگاه با ریشه است که قدمت چندین ساله دارد. توصیه من این است که خویشتن‌داری بکنند. همه در جریان فوتبال تبریز هستند که چه اتفاقاتی افتاده است. تغییر و تحول کم نبوده. سعی می‌کنیم وضعیت تاکتیکی‌مان روز به روز بهتر بشود تا جایی که فوتبالی ارائه بدهیم که مورد عنایت همه فوتبال دوستان باشد.

کریمی درباره نقل و انتقالت تیمش هم تصریح کرد: ما بازیکنان خوب و توانمندی را جذب کردیم. فردا خواهید دید. یک تعداد جوان رعنا هم به جمع ما اضافه شدند. من فکر می‌کنم که تیم ما به مرور در جریان مسابقات قرار بگیرد که از سال گذشته فوتبال زیبا و قابل اعتناتری به نمایش بگذارد. نتیجه دست خدا است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.