صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / پلیس به دنبال عامل جنایت در مغازه پارچه فروشی + فیلم
پلیس به دنبال عامل جنایت در مغازه پارچه فروشی + فیلم

پلیس به دنبال عامل جنایت در مغازه پارچه فروشی + فیلم

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست عامل جنایت خیابان شهید مصطفی خمینی را شناسایی و دستگیر کنند.

قتل

به گزارش کسب و کار نیوز، در ساعت ۱۴:۳۵ روز ۱۲ دی ماه پارسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک نزاع و درگیری در خیابان شهید مصطفی خمینی – ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و اورژانس در محل، فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد؛ اما پس از چند ساعت و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل مغازه اطلاع پیدا کردند که مقتول ۳۰ ساله بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه با شاگرد مغازه درگیر شده است که طی آن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : روز درگیری متوفی حدودا ۱۵ تماس تلفنی با مغازه بنده داشت و طی آن با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرد. زمانی که متوفی داخل مغازه شد، بدون هرگونه صحبتی به سمت حمید رفت و به شدت با هم درگیر شدند. در آن لحظه بلند شدم تا آنها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم حمید بود به دست من خورد و من از ناحیه دست زخمی شدم . به کمک همسایه ها مشغول جدا کردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که در حین جدا کردن آنها ، چاقویی که دست حمید بود به سینه ی متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد که بلافاصله به اورژانس زنگ زدیم تا او به بیمارستان منتقل شود .

شاهدان صحنه درگیری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که با شنیدن صدای داد و فریاد همسایه ها مبنی بر اینکه داخل مغازه چاقوکشی و درگیری شده خودشان را به محل درگیری رسانده و متوجه شدند که شاگرد مغازه به نام حمید.ق ۳۱ ساله  با چاقو ، متوفی به نام ناصر . م ۳۰ ساله را از ناحیه قفسه سینه مجروح کرده و از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت حمید در خیابان ۱۷ شهریور به تحقیقات از همسایگان محل سکونت وی پرداخته و مشخص شد که حمید به صورت مجردی زندگی می‌کند؛ لذا در ادامه با شناسایی دیگر اعضای خانواده حمید ، تحقیقات از آنان انجام شد و آنها نیز همگی عنوان کردند که هیچ اطلاعی از حمید ندارند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور دستگیری متهم، هماهنگی های لازم با شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب اداره دهم ویژه قتل پلیس انجام شده است.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم متواری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

این ویدئو حاوی صحنه‌های خشونت آمیز است

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.